kloge kvinder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

CiSo

Ja i kloge kvinder må lige hjælpe mig, ikke fordi jeg skal bruge det til noget som helst.. Jeg vil bare godt lige have styr på det! 

Men ægløsningen er det:

14 dage efter sidste mensturations første dag.

Eller er det 14 dage før næste mensturations første dag.

Det er jeg mega forvirret over, og har aldrig været klar over det.. ( har dog kunne lave babyer alligevel.) Men det er da meget rart at vide.

Og hvordan ved man præcis hvornår man har ægløsning?? Eller kan man ikke vide det med sikkerhed??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

MorEllen

Jeg er ret sikker på at man har ægløsning ca 14 dage efter sidste mens første dag. Nogle merker at de har ægløsning, og andre ikke. Jeg mærker det tydelig ved at det stikker/hiver i den side æget løsner.. også får jeg hetetokter!  Det er vel, som med alt andet, meget  forskjelligt fra kvinde til kvinde..
Godt du har fundet ud af at lave baby til tross for din tvivl 

Anmeld

1. maj 2011

CiSo

oop.. Det må der da være nogle der kan svare på.

Anmeld

1. maj 2011

MorEllen

CiSo skriver:

oop.. Det må der da være nogle der kan svare på.

Ja, på en side som hedder baby.dk skulle man tro at det var ret mange der havde styr på lige det med ægløsning osv

Anmeld

1. maj 2011

JustMe

Da menstruationen kommer som følge af ægløsningen og ikke omvendt, er det menstruationen, der kommer ca. 14 dage efter ægløsningen.  Sagt på din måde: ægløsningen ligger cirka 14 dage før næste menstruations første dag

Anmeld

1. maj 2011

JustMe

Mht. ægløsning så kan nogle mærke det, andre kan se det på deres udflåd mv., mens nogle (såsom mig) ikke kan mærke noget som helst og derfor ikke aner det.

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

justme har fanget den...

æl ligger - SOM UDGANGSPUNKT - ca 14 dage INDEN 1. mens dag.... MEN... det er utroligt forskelligt fra kvinde til kvinde og man kan ikke sige at æl ligger 14 dage inden mens da det ligeså godt kan være 10 eller 18 dage inden Men... hvis man sexer hver 2.-3. dag burde sædbasserne ramme et klargjort æg på et godt tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.