IHH den dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2008

lassemor

Hejsa tøsser veryhappy.gif
Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det så det ikke bliver forviret men prøvet engang
Min bedste veninde T og M bedste ven D havde en del køren over en periode uden noget fast som hun gerne ville men da han blev klar til af tage hendes datter med fik hun kolde fødder og var sammen med ham en weenken og slog op eller hvad man skal kalde det over en sms om torsdagen.
Det gik D helt ned over.
Det er også helt okay men det er ved af være en mrd siden og han skupper sine gamle venner længer og længer væk selv M snakker stort set ikke med ham mere.
Vi så ham stortset hver dag før det skete og nu har vi set han 4 gange på en mrd huh.gif
Han er begyndt af rende rundt sammen med nogle hans gamle venner ikke kender nej.gif
Vi har hjulpet ham meget når han har haft problemer og nu virker det som om han er ved af smide os ud.
Bliver bare så sur og såret og det gør sku ondt af se m blive såret for de er sku venner igemmen 16 år.
Er det bare mig der er helt galt på det???
Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

twinboys

Øhhh jeg er stået af... Måske fordi jeg er træt...Håber andre forstår og kan svare dig...

Majbritt

Anmeld

2. november 2008

lassemor

Nej kan godt forstå det..
Jeg er også stået af hvad han har gang i

Anmeld

2. november 2008

MorCamilla

Jeg tror jeg har forstået det du skriver...

Jeg synes ikke det er dig der er gal på den. Det er noget underligt noget at droppe sine venner fordi man er blevet droppet af en kæreste... Så er det jo netop der man har aller mest brug for sine venner...

Måske du skulle rpøve at tage en snak med ham om det, og fortælle at du er der for hvis han skulle få brug for at snakke lidt om tingene... Det tror jeg at jeg ville gøre....

Knus fra Camilla, som håber hun har forstået det rigtigt...

Anmeld

2. november 2008

lassemor

Du har forstået det helt rigtig og undskyld det er lidt rodet
Jeg har snakket med ham 3 gange og M har også snakket med han men han lukker bare af så snart vi snakker om det

Anmeld

2. november 2008

MorCamilla

lassemor skriver:

Du har forstået det helt rigtig og undskyld det er lidt rodet
Jeg har snakket med ham 3 gange og M har også snakket med han men han lukker bare af så snart vi snakker om det

Måske det er fordi han har det rigtig rigtig skidt med at det er gået sådan.. At han ikke kan sætte ord på det han føler, så det er svært for ham at snakke om det.. Men jeg ville måske blive ved med at ringe eller skrive til ham, og så det første stykke tid skrive/ snakke om alt muligt andet end det.. f.eks. hvordan vejret har været, eller hvilket nyt tøj man har købt, julegaver der snart skal købes, osv osv, sådan nogle ligegyldige ting, så han åbner lidt op overfor jer igen... Måske, det var bare et forslag... Håber du kunne bruge det...

Nye venner er som sølv,
Men glem dog ej de gamle -
for de er som guld...

Anmeld

2. november 2008

lassemor

Tak
Ja vi prøver alt mulig men syndes lige fortiden af vi bare går i cirkler og han skupper os længer og længer væk
Men det er over en mrd siden nu så et eller andet sted syndes jeg snart af han skal tage sig sammen engang for de kom jo ikke sammen

Anmeld

2. november 2008

MorCamilla

lassemor skriver:

Tak
Ja vi prøver alt mulig men syndes lige fortiden af vi bare går i cirkler og han skupper os længer og længer væk
Men det er over en mrd siden nu så et eller andet sted syndes jeg snart af han skal tage sig sammen engang for de kom jo ikke sammen

Det er også lidt min mening, men turde ikke skrive det, for vidste ikke lige hvordan du havde det med det.. Jeg kunne måske forstå ham hvis de havde været kærester i længere tid.. Det er helt okay at sørge, men det er godt nok lang tid han har gjort det over noget der ikke var "fast" (eller hvad man nu kan sige)

Jeg håber at han snart vender igen. Vi har vel alle vores tidspunkter i livet hvor vi ikke snakker så meget med dem vi snakkede med før (hvis du forstår hvad jeg mener)

Nogle mennesker reagere anderledes på tingende, måske han virkelig troede af hele hans hjerte at det var hende, den eneste ene, (hvis han tror på sådan noget) og at det så ikke var mere end et par dage må da have slået ham helt ud... Det kan jeg godt forstå, men ligefrem en hel måned, det virker en smule "dramatisk"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.