Er der nogle Iphone/Itunes nørder til stede? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Lotus86

Jeg er lige ved at blive skør....

Jeg kan simpelthen ikke få alle sangene fra min Iphone over til Itunes? Når jeg sætter min Iphone til computeren, synkroniserer den, og så står der i Itunes at der er 106 sange.. Jeg har altså omkring 1000...??

Synes jeg har prøvet alt, men åbenbart ikke det rigtige, er der nogle der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Sasja77

Hej du,

Hvis det er numre du har købt på din Iphone så skal du når du synkroniserer, vælge "købt på xxxx's iphone" - eller vælg "hele musikbiblioteket"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Lotus86

Sasja77 skriver:

Hej du,

Hvis det er numre du har købt på din Iphone så skal du når du synkroniserer, vælge "købt på xxxx's iphone" - eller vælg "hele musikbiblioteket"

Altså, nu er alle sangene der pludselig, altså under mappen musik i min Iphone, men jeg kan stadig ikke få dem over i bibloteket, for når jeg får det billede frem som du viser, så er der hak i 'hele musikbibloteket' jeg kan ikke få lov til at trykke i den anden rubrik?

Anmeld

1. maj 2011

Sasja77

Hm fisk så:-( men min mand kan lige kigge på det i morgen.....han sover nu:-)Så jeg skriver lige i morgen hvis du ikke har fundet ud af det inden:-)

Anmeld

1. maj 2011

Lotus86

Sasja77 skriver:

Hm fisk så:-( men min mand kan lige kigge på det i morgen.....han sover nu:-)Så jeg skriver lige i morgen hvis du ikke har fundet ud af det inden:-)

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.