Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har de sidste par dage haft nogle niv over skambenet - i den nederste del af maven. Disse niv kom hver gang jeg spiste men i dag har de været der i flere timer uafbrudt. Jeg har det bedst når jeg er foroverbøjet og værst når jeg går og rejser mig. Nogen der har en ide til hvad det kan være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er du gravid? og hvis hvor langt er du så henne?
Anonym skriver: Jeg har de sidste par dage haft nogle niv over skambenet - i den nederste del af maven. Disse niv kom hver gang jeg spiste men i dag har de været der i flere timer uafbrudt. Jeg har det bedst når jeg er foroverbøjet og værst når jeg går og rejser mig. Nogen der har en ide til hvad det kan være?
nu når du er ano og ligger det under ordet er frit. er du gravid eller ? For hvis du ikke er kan det jo være noget og hvis du er kan det jo være noget andet
Wulffi89 skriver: Er du gravid? og hvis hvor langt er du så henne?
Hejsa
Jeg er ikke gravid - hvad jeg ved af.. Fødte for 6 mdr siden.. Har været på p piller i 3 mdr og nu lige 1 mdr uden (havde glemt at købe her i påsken og ahvde ingen recept )
de-wett skriver: nu når du er ano og ligger det under ordet er frit. er du gravid eller ? For hvis du ikke er kan det jo være noget og hvis du er kan det jo være noget andet
Hej
Skulle meget gerne ikke være gravid
Så kan jeg ikke svare på hvad det kunne være...
Jeg ville nok ringe til min læge i morgen hvis jeg var dig
Håber på du får det bedre
Wulffi89 skriver: Så kan jeg ikke svare på hvad det kunne være... Jeg ville nok ringe til min læge i morgen hvis jeg var dig Håber på du får det bedre
Tak..
Kan være jeg ringer i morgen hvis det fortsat gør ondt.
Anonym skriver: Hej Skulle meget gerne ikke være gravid
aner ikke hvad det er så. hmm
kan det være et befrugtet æg der sætter sig fast???? nu bliver jeg helt nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128