legetøjs mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

aya-zia

hej jeg tænkte på nu er der jo altid en masse om tøj og sådan (mærker)

men hva legetøjs mærker er der endelig?

hvis der er nogle som lige kender nogle må de gerne skrive dem... også de måske ik så kende mærker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Hmmm...

Altså i vores omkreds betragtes wheeley bugs og bObles som mærkevarer indenfor legetøj... Og Rubens Barn-dukkerne... og nok en del andet som jeg pt. ikke lige husker

Vi har en stor wheeley bug bi, og man kan tydeligt mærke, at der er kvalitet over den.

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Hmmm...

Altså i vores omkreds betragtes wheeley bugs og bObles som mærkevarer indenfor legetøj... Og Rubens Barn-dukkerne... og nok en del andet som jeg pt. ikke lige husker

Vi har en stor wheeley bug bi, og man kan tydeligt mærke, at der er kvalitet over den.

super tak skal du ha for svaret

Anmeld

1. maj 2011

Mi

Uha...jeg forhandler legetøj og ved at der er rigtig meget møg på markedet. Men der er også nogle rigtig gode mærker.

Manhattan Toy laver nogle gode kvalitetsprodukter, bla Groovy Girls dukkerne, baby stella dukken og rangler.

Automoblox laver flotte og holdbare træbiler i to størrelser. Bruder (staves?) laver nogle plastikbiler, som også skulle være gode.

Schleich laver de flotteste figurer som bare holder til alt. De laver både dyr, riddere, elvere og dinsaurer.

Udklædningtøj fra Travis Design er også flot og holdbart.

Bobles tumledyr har flot design og er holdbare.

Sylvanian Families (Skovens dyr) har været på markedet i mange år og er søde og meget populærer.

Løbecykler fra Kettler, Puky eller Kokua er også i høj kvalitet.

Moover Toy er et dansk firma som laver gåvogne, dukkevogne og gyngeheste i træ. Det er god kvalitet

Kan ikke lige komme i tanke om mere lige nu

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Mi skriver:

Uha...jeg forhandler legetøj og ved at der er rigtig meget møg på markedet. Men der er også nogle rigtig gode mærker.

Manhattan Toy laver nogle gode kvalitetsprodukter, bla Groovy Girls dukkerne, baby stella dukken og rangler.

Automoblox laver flotte og holdbare træbiler i to størrelser. Bruder (staves?) laver nogle plastikbiler, som også skulle være gode.

Schleich laver de flotteste figurer som bare holder til alt. De laver både dyr, riddere, elvere og dinsaurer.

Udklædningtøj fra Travis Design er også flot og holdbart.

Bobles tumledyr har flot design og er holdbare.

Sylvanian Families (Skovens dyr) har været på markedet i mange år og er søde og meget populærer.

Løbecykler fra Kettler, Puky eller Kokua er også i høj kvalitet.

Moover Toy er et dansk firma som laver gåvogne, dukkevogne og gyngeheste i træ. Det er god kvalitet

Kan ikke lige komme i tanke om mere lige nu

www.stjerneleg.dk

tusinde tak for det meget uddybende svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.