Skal/skal ikke?? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

.....

I februar måned skrev jeg en ansøgning som elev til min højst prioteret ønske elev plads...fik besked på at de søgte, så de kunne godt bruge ansøgningen, annoncen havde de bare ikke fået sat op på nettet endnu, og under alle omstændigheder ville jeg hvertfald få et svar fra dem, om de kunne bruge mig eller ej..har ikke set annoncen på nettet som han sagde, og de har ikke svaret endnu..

Skal jeg gå ned i butikken og sige at jeg stadigvæk er interesseret??? eller skal jeg blive ved med at vente evigheder på at de måske ringer fra min ønske elev plads . Det er en hel normal arbejdsplads, så intet fusk i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

malliebooh

Mut skriver:

I februar måned skrev jeg en ansøgning som elev til min højst prioteret ønske elev plads...fik besked på at de søgte, så de kunne godt bruge ansøgningen, annoncen havde de bare ikke fået sat op på nettet endnu, og under alle omstændigheder ville jeg hvertfald få et svar fra dem, om de kunne bruge mig eller ej..har ikke set annoncen på nettet som han sagde, og de har ikke svaret endnu..

Skal jeg gå ned i butikken og sige at jeg stadigvæk er interesseret??? eller skal jeg blive ved med at vente evigheder på at de måske ringer fra min ønske elev plads . Det er en hel normal arbejdsplads, så intet fusk i det

Jeg synes du skulle prøve at gå ned igen 

Anmeld

1. maj 2011

B&J

Jeg syntes også du skal prøve af gå der ned og håber du får det

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

Du skal helt klart holde dem opdateret jævnligt og vise at du har interesse - ellers risikerer du at komme i glemmebogen og de nupper en for næsen af dig

Anmeld

1. maj 2011

.....

MalleH skriver:

Jeg synes du skulle prøve at gå ned igen 

Ja det har jeg tænkt meget på, synes de trækker tiden ud

Anmeld

1. maj 2011

.....

B&J skriver:

Jeg syntes også du skal prøve af gå der ned og håber du får det

Det tror jeg at jeg vil prøve at gøre i morgen, synes at jeg har ventet i lang tid nu . Og tak

Anmeld

1. maj 2011

.....

Sophie26 skriver:

Du skal helt klart holde dem opdateret jævnligt og vise at du har interesse - ellers risikerer du at komme i glemmebogen og de nupper en for næsen af dig

Ja nemlig. Der er kamp om elevpladserne jo, puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.