SE!: Akvarie-"kort" til konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

TbCp

DAs mor skriver:

Var det ikke dig der havde lavet en bowle hvor du havde klistret noget på og lavet en fiskestang ?

jo det var det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

LinLin

B&J skriver:

Super god ide

Jeg kunne ikke finde en bowle (= jeg var for nærig ) Så det blev en IKEA-vase

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

TbCp skriver:

jo det var det

- Super idé

Anmeld

1. maj 2011

B&J

DAs mor skriver:

Jeg kunne ikke finde en bowle (= jeg var for nærig ) Så det blev en IKEA-vase

Det syntes jeg også sagten man kan syntes virkelig det er en super ide stedet for alt tid det samme

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

B&J skriver:

Det syntes jeg også sagten man kan syntes virkelig det er en super ide stedet for alt tid det samme

Jeg ville gerne give hende penge - for helt ærligt så var det jo også det jeg selv helst ville have da jeg blev konfirmeret - men det er for kedeligt bare at stoppe dem i en kuvert!

Anmeld

1. maj 2011

B&J

DAs mor skriver:

Jeg ville gerne give hende penge - for helt ærligt så var det jo også det jeg selv helst ville have da jeg blev konfirmeret - men det er for kedeligt bare at stoppe dem i en kuvert!

Ja nemlig du har helt ret også der for jeg bare syntes det er en hammer god ide ikke som andres og penge er lige det konfirmanterne vil have

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

B&J skriver:

Ja nemlig du har helt ret også der for jeg bare syntes det er en hammer god ide ikke som andres og penge er lige det konfirmanterne vil have

Anmeld

1. maj 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

- har stjålet idéen herinde (TpCp's, men jeg det var...)

Det skal bruges til min kusines konfirmation om to uger (er ALTID i god tid ;´)

Fiskestang, krog, fisk, søstjerne, skattekiste og vandmand er lavet af fimo-ler

Aj hvor fint lavet!!

Jeg har 2 hele konfirmationer... og bliver da lige nødt til at vide hvordan du helt præcist har lavet det, for hold da op det er genialt

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

Aj hvor fint lavet!!

Jeg har 2 hele konfirmationer... og bliver da lige nødt til at vide hvordan du helt præcist har lavet det, for hold da op det er genialt

vase + sten købt ikea (30 kr i alt ca)

det andet er lavet af fimo-ler (panduro hobby) = modellervoks der skal bages i ovnen hvorefter det bliver helt hårdt.

Jeg lavede hul i fisken med en tandstikker inden den kom i ovnen - og selvfølgelig også i fiskestangen og krogen!

Planten er af serviet med smykketråd (også det vandmanden sidder på!) - men den kunne også være lavet af fimo.

Er det forklaring nok - eller vil du vide mere?

Anmeld

1. maj 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

vase + sten købt ikea (30 kr i alt ca)

det andet er lavet af fimo-ler (panduro hobby) = modellervoks der skal bages i ovnen hvorefter det bliver helt hårdt.

Jeg lavede hul i fisken med en tandstikker inden den kom i ovnen - og selvfølgelig også i fiskestangen og krogen!

Planten er af serviet med smykketråd (også det vandmanden sidder på!) - men den kunne også være lavet af fimo.

Er det forklaring nok - eller vil du vide mere?

okay, tusind tak for det...

Det kan være jeg kontakter dig når jeg er igang hvis der dukker lidt spørgsmål op ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.