Hejsa,
Nu har jeg ikke selv børn, så kender ikke den følelse du har stået med over for dit barn der har slået dig..
Men med min pædagogiske baggrund vil jeg mene du har håndteret det rigtigt lige ind til at du råbte af hende..
Tænker det der er sket er at du nåede at reagere inden du fik samlet dig efter hun slog dig..
Jeg vil mene du burde have fortalt hende præcis hvad du gjorde bare uden at råbe..
Hvad angår den kuffert så kunne hun måske få en konsekvens ved ikke at pakke hendes kuffert ud.. Så kan du tag fjernsyn fra hende ind til det var gjort el noget andet hun er glad for.. Men jeg mener at børn skal lærer at de valg de tager har konsekvenser.. Det er den verden de kommer til at opleve når de bliver større, så på den måde lærer man dem også om livet på samme tid..
Men lige nu tænker jeg at i nok skal have en snak.. For der er da nok sandsynlighed for at din datter har reageret ind ad til i stedet for ud ad til.. At hun lukker det inde i sig selv, og det er på ingen måde sundt..
Så jeg tænker, at når du er faldet til pas ned, at du skal tag en snak med hende om at det var forkert af dig at råbe af hende, men at det er vigtigt at hun ved at når nogen slå så kan man blive meget ked af det.. Og at man i det hele taget ikke må slå andre, for så bliver man ked af det/sur.. Det er vigtigt at i er fælles om tingene i jeres hjem, og man skal hjælpe hinanden.. Forklare hende at intet kommer af sig selv.. Jeg ville mene at hun er i en alder hvor hun sagtens kan forstå det.. Og synes kun det er rigtigt at du giver hende nogle pligter/at hun hjælper til, såsom ved at pakke sin kuffert ud 
Jeg håber det hele arter sig, men hun at få snakket ud med hende, så hun kommer ud med det.. For hun er nok lidt i chok over din reaktion, da hun nok ikke er vandt til at du reagere på den måde..
Held og lykke med det 

Anmeld