Ja, der er sket en del de sidste uger og jeg har slet ikke haft tid til at være herinde hos jer.. Men nu er der ved at falde ro på igen og der er nu tid til lige at skrive en lille opdate. 
Først så er min lille trod jo blevet 6 mdr.. Hold op som tiden flyver afsted, han er bare blevet en rigtig stor og dygtig dreng! Som sover igennem mor her er lykkelig, endelig får hun nattesøvnen da graviditeten gør mig møøøg træt!
Samme dag, som trolden fyldte et halvt år var vi til NF scanning med 2'er guldklumpen.. og alt så heldigvis fint ud! En sten faldt fra mit hjerte, da jeg så det lille hjerte slå. Og farmand var med for første gang til scanning, og var solgt til stang lakrids!
Han var meget lykkelig!! Tallet var 1:20438 så det var dejligt.. ( med Cilas var den noget med 1:18000.. ) Hun trude endnu ikke gætte på køn, hvilket vi heller ikke havde forventet. Den lille fis lå med navlesnoren mellem benene men spjættede ellers rundt og vinkede ud til mor og far..
Man kan slet ikke se jeg er gravid endnu desværre, men i min første graviditet kom maven også først omkring uge 19 så jeg må væbne mig med tålmodighed.. Men tiden går jo også stærkt, når man har en anden lille krudt ugle at holde øje med!
Så har vi været i zoologisk have med Cilas for første gang.. En meget stor oplevelse, eller han kan jo ikke sætte ord på, men virkede meget begejstret og lignte en hvis øjne var ved at falde ud. Så det var hyggeligt! 
Han vokser også der ud af og vejer nu 7800g og er 64 lang.. Så ikke den største dreng, men helt fin som han er!
Det var bare lidt her fra, håber i har det godt alle sammen! 
Anmeld