B&J skriver:
Jeg er ved af kigge og kigge efter regntøj til daniel men gider ikke sådan et ens farvet et gerne med noget på men så er vi tit oppe i 400kr øv
køb gerne noget åndbart...
Vi kører kun med tth herhjemme i regntøj, det holder virkelig på trods han slæber hen af dp's fliser på scooter - vælter rundt osv.
Ved at deres nye åndbare regnsæt har aftagelig fleece og i stedet for at det er hele ben's længde går deres fleece til knæ'ene - så deres numser altid er varme når de sidder på jorden - i sand kassen - på div køretøjer.
Det samme med termotøj... Frederic's første termosæt var det fra føtex og efter 2 dage i dp var der hul på knæ'ende. Så ofred jeg lidt mere og købte et ck, sikke et kvalitets skift. Men det voksed han ud af ret hurtigt - så købte et fra mee too eller var det minymo...
Vores motto herhjemme er at vi kke sparer på fod eller overtøj.
Min svigerinde har 2 børn, hvor den mindste snart fylder 2 år - hun klaged også over at det hun havde købt allerede var slidt i stykker. Hun fik så frederic's ck i hånden og hun var overrasket med ordene; hold da op, der er jo vild forskel på materialerne og kvalitet, tror helt klart jeg vil ofre lidt mere på termotøj. Hun fik så vores det gamle med hjem.
Anmeld