er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

twinny

Solstråle2011 skriver:

Fysioterapi og udstræknings øvelser som faktisk er meget simple.. jeg lider selv af det og har borende smerter i venstre hofte og har bl.a. svært ved at vende mig i sengen nogle gange

ja det har jeg også.... må prøve at ringe til lægen imorgn...

tak for det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Sitrani

Jeg døjer selv med bækkenløsning, og synes ikke det sidder i hofteleddet... Det sidder i selve bækkenet, fortil ved skambenet og i lænden.... Og jeg kan stort set ikke tåle at vende mig i sengen, fordi det er så smerterfuldt, og kan heller ikke gå ret langt eller lign., så sover med en pude mellem benene, for at mindske smerterne når jeg også skal op at stå osv. - Kan heller ikke løfte mine ben, fx. når jeg skal have bukser på eller skal svinge benene op i sofaen... Det er sådan nogle af de ting, der hører med bækkenløsning....

Ville også sige at det lyder som noget andet end bækkenløsning i hvert fald..

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou

Hejsa

Jeg har også døjet med smerter som du beskriver, når jeg har gået meget og i det hele taget været meget i gang. For mig har det været nok, hvis jeg har sørget for at slappe af og taget den med ro, så er det gået over af sig selv. Det har været en periode af graviditeten, hvor jeg har følt mig noget hæmmet, men det er gået over igen og jeg tror det hænger sammen med, at supermanden står bedre i mit bækken... 

Så mit råd vil være at prøve at slappe af og mærke efter, med mindre du selvfølgelige har konstant ondt, for så ville jeg prøve lægen.

Anmeld

1. maj 2011

twinny

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg har også døjet med smerter som du beskriver, når jeg har gået meget og i det hele taget været meget i gang. For mig har det været nok, hvis jeg har sørget for at slappe af og taget den med ro, så er det gået over af sig selv. Det har været en periode af graviditeten, hvor jeg har følt mig noget hæmmet, men det er gået over igen og jeg tror det hænger sammen med, at supermanden står bedre i mit bækken... 

Så mit råd vil være at prøve at slappe af og mærke efter, med mindre du selvfølgelige har konstant ondt, for så ville jeg prøve lægen.

okay mange tak for svaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.