er usikker på ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg mødte en fyr og vi har tilbragt weekenden sammen. det gik rigtig godt og vi hyggede og fik lidt vin indenbords fredag aften. bagefter gik vi i seng og vi var sammen og det var skønt. lørdag var rigtig hygge, vi var ude og gå tur og hygge os sammen med mit barn som jeg er alene med. vi gik hele dagen og pirrede til hinanden så jeg var spændt når mit barn kom i seng men blev rimelig skuffet. da jeg kom i stuen sad han med tæppe på sig og var træt, så tv og sagde jeg gerne måtte lægge hovedet på hans lår. det gjorde jeg så og faldt lidt hen. eftter noget til prøvede jeg at komme tættere ind til ham og nussede ham på maven og lign men så skete der bare ik mere. vi gik i seng, jeg lagde mig først så gik han ud og børste tænder og spurgte om han måtte få et gonatkys da han kom ind og det fik han. jeg var skuffet må jeg indrømme. i morges prøvede han ik på noget han nussede bare og var kærlig ved mig han havde opdaget jeg var lidt muggen og jeg sagde at jeg fik fornemmelsen af at han hellere ville se tv end at ligge med mig i går og han sagde at han var træt og at jeg jo lå på hans lår?? hmmmm... så nu er han taget hjem og jeg aner ik hvor jeg har ham overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

1. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

jeg mødte en fyr og vi har tilbragt weekenden sammen. det gik rigtig godt og vi hyggede og fik lidt vin indenbords fredag aften. bagefter gik vi i seng og vi var sammen og det var skønt. lørdag var rigtig hygge, vi var ude og gå tur og hygge os sammen med mit barn som jeg er alene med. vi gik hele dagen og pirrede til hinanden så jeg var spændt når mit barn kom i seng men blev rimelig skuffet. da jeg kom i stuen sad han med tæppe på sig og var træt, så tv og sagde jeg gerne måtte lægge hovedet på hans lår. det gjorde jeg så og faldt lidt hen. eftter noget til prøvede jeg at komme tættere ind til ham og nussede ham på maven og lign men så skete der bare ik mere. vi gik i seng, jeg lagde mig først så gik han ud og børste tænder og spurgte om han måtte få et gonatkys da han kom ind og det fik han. jeg var skuffet må jeg indrømme. i morges prøvede han ik på noget han nussede bare og var kærlig ved mig han havde opdaget jeg var lidt muggen og jeg sagde at jeg fik fornemmelsen af at han hellere ville se tv end at ligge med mig i går og han sagde at han var træt og at jeg jo lå på hans lår?? hmmmm... så nu er han taget hjem og jeg aner ik hvor jeg har ham overhovedet

Tror kun det er fordi du er usikker. Hun blev hos dig uden at det var for at få sex, så må du betyde noget for ham.

Er sikker på han stadig er vild med dig. Men kan jo ikke vide det. Pas på du ikke laver problemer ud af noget som ikke er. Det er min erfaring at mange fyre ikke bryder sig om det.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Tror kun det er fordi du er usikker. Hun blev hos dig uden at det var for at få sex, så må du betyde noget for ham.

Er sikker på han stadig er vild med dig. Men kan jo ikke vide det. Pas på du ikke laver problemer ud af noget som ikke er. Det er min erfaring at mange fyre ikke bryder sig om det.

du har nok ret i det. jeg skrev til ham om han synes vi skal lade det ligge eller hvad han har lyst til, så må jeg vente og se hvad han skriver han siger han har hygget sig rigtig meget den her weekend.

Anmeld

1. maj 2011

JacobsMoar

Anonym skriver:

du har nok ret i det. jeg skrev til ham om han synes vi skal lade det ligge eller hvad han har lyst til, så må jeg vente og se hvad han skriver han siger han har hygget sig rigtig meget den her weekend.

Jeg tror du skal passe på med at skrive sådan, så kan det nemlig være at han tror du ikke synes det var noget alligevel, og siger at i bare skal stoppe her.. Hvis altså det var det, du mente

Anmeld

1. maj 2011

Carina1977

Jeg vil sige at hvis han var kærlig overfor dig, så har du også betydet noget for ham. Hvis han ikke har følt at du var den rette for ham, så var han sikkert taget hjem og havde nok også været mere afvisende.

Jeg ved godt det kan være svært i starten, for man kan blive enorm usikker på ethvert signal....men jeg tror du kan være ret sikker på at han godt kan lide dig

Anmeld

1. maj 2011

sarahb

jeg tror du tænker alt for meget og sådan noget skubber i mange tilfælde mænd væk. at være usikker, forr det kommer tit til udtryk som desperation
enten skriv det var fantastisk fredag nat, glæder mig til næste gang.
eller lad vær med at skriv...

Anmeld

1. maj 2011

Troldemommi

Jeg tror du skal tage det lidt med ro :-) det er jo ikke alle mænd der er de vilde sexdyr :-) jeg syntes det lyder som en dejlig weekend i har haft sammen, håber i snart skal ses igen :-)

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

han synes ik vi kan få det til at fungere og det siger han udelukkende er pga afstanden. jeg tror ik på ham for så forstår jeg jo ik hvorfor han kom overhovedet endnu et nederlag øv

Anmeld

1. maj 2011

Nalle

Anonym skriver:

han synes ik vi kan få det til at fungere og det siger han udelukkende er pga afstanden. jeg tror ik på ham for så forstår jeg jo ik hvorfor han kom overhovedet endnu et nederlag øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.