Zoneterapi til børn- kbh eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

tinasmor

Jeg leder efter en god zoneterapist (hedder det mon det) som har speciale eller i hvertfald rigtig god erfaring med børn. Min datter er 3 år.

Vi havde fået enbefalet en i Roskilde, men det er lige lovlig langt væk. Prisen var ellers det vi havde forestillet os (ikke over 350 kr) Hun anbefalede en i KBH men der var prisen 540 kr for en halv time og det synes jeg altså er lige i overkanten.

Måske er der nogle af jer mødre der kender en god én?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

D.B.L

Kender en tæt på husum Torv. Brugt ham til begge mine piger og anbefalet ham til flere som har og er begejstret :0) han hedder Ivan kaffka. Du kan google ham og ellers send en pb til mig.

Anmeld

3. maj 2011

tinasmor

D.B.L skriver:

Kender en tæt på husum Torv. Brugt ham til begge mine piger og anbefalet ham til flere som har og er begejstret :0) han hedder Ivan kaffka. Du kan google ham og ellers send en pb til mig.

mange tak for svar. Har først lige set det. Går straks ind på Master Google.

Anmeld

3. maj 2011

2721

Jeg kan finde nummeret til hende vi brugte til vores søn hvis det er.
Det er på Frederiksberg og vi var super glade for hende

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

tinasmor skriver:

Jeg leder efter en god zoneterapist (hedder det mon det) som har speciale eller i hvertfald rigtig god erfaring med børn. Min datter er 3 år.

Vi havde fået enbefalet en i Roskilde, men det er lige lovlig langt væk. Prisen var ellers det vi havde forestillet os (ikke over 350 kr) Hun anbefalede en i KBH men der var prisen 540 kr for en halv time og det synes jeg altså er lige i overkanten.

Måske er der nogle af jer mødre der kender en god én?

Det hedder en zoneterapeut  Kender desværre ikke nogen, men har kender en god kiropraktor, hvis det skulle blive aktuelt en dag (det håber jeg ikke) 

Anmeld

3. maj 2011

tinasmor

kamtok skriver:

Det hedder en zoneterapeut

ja selvfølgelig Sad lige da jeg skrev indlægget og kunne bare ikke lige komme på navnet Har heldigvis ikke brug for kiropraktor pt.

Anmeld

3. maj 2011

sismofutten

Vi har selv brugt en i Brøndby Strand, som vi var meget glade for - skriv endelig hvis det ikke er for langt væk, så skal jeg finde hendes kort frem og skrive informationerne til dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.