Tør hud på brysterne og brystvorder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej

Et hurtigt spørgsmål: Andre end mig der oplever tør hud på det brune omkring brystvorderne? Er i uge 11...... ? Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej

Et hurtigt spørgsmål: Andre end mig der oplever tør hud på det brune omkring brystvorderne? Er i uge 11...... ? Er det normalt?

Jeg har det samme dog ikke så meget. Hvad jeg ved er det meget normalt.

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

Smør dem godt med noget vaseline eller kopattesalve...det gør underværker

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

det er fuldstændig normalt

Hormonerne får brysterne til at gøre sig klar til amning og så er det helt normalt at nogle "skifter ham"

Du kan med fordel købe den salve der hedder Lansinoh. Den kommer i en lilla tube og er HELT fantastisk når du starter amningen op... den modhjælper rifter og sprækker og skal IKKE vaskes af inden amning... jeg havde nok ikke overlevet amme opstarten uden den

Blev anbefalet den på hospitalet da jeg fødte og så har jeg trofast haft den siden.. den er super til alle små rifter.. også ikke bryst/amme relaterede

knus

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er fuldstændig normalt

Hormonerne får brysterne til at gøre sig klar til amning og så er det helt normalt at nogle "skifter ham"

Du kan med fordel købe den salve der hedder Lansinoh. Den kommer i en lilla tube og er HELT fantastisk når du starter amningen op... den modhjælper rifter og sprækker og skal IKKE vaskes af inden amning... jeg havde nok ikke overlevet amme opstarten uden den

Blev anbefalet den på hospitalet da jeg fødte og så har jeg trofast haft den siden.. den er super til alle små rifter.. også ikke bryst/amme relaterede

knus

Ihhhh tak for tip - hvor kan dette vidundermiddel købes?

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Ihhhh tak for tip - hvor kan dette vidundermiddel købes?

jeg købte det faktisk i kiosken på hosp. men jeg vil tro du kan få det på apoteket tror det er der jeg har fået det efterfølgende (beklager at den tidligere ammehjerne ikke helt kan huske det )

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg købte det faktisk i kiosken på hosp. men jeg vil tro du kan få det på apoteket tror det er der jeg har fået det efterfølgende (beklager at den tidligere ammehjerne ikke helt kan huske det )

Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.