Dine ynglingsmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

misslea

Lunae skriver:

Synes du ikke at småfolk falmer vildt hurtigt? Elsker nemlig også det mærke, men synes ikke det holder så godt

Jeg ELSKER Små Folks prints... det er SUPER fedt!!!!

Men jo... jeg synes nemlig desværre også, at det falmer hurtigt, når man har vasket det få gange!!! Wilma har dog en heldragt i æbleprintet, som er sådan noget lidt mere elastisk stof, og den er slet ikke blevet falmet!!!! Men ellers de alm bodyer osv. dem har jeg ikke været helt tilfredse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

oerbaek

jeg har svaret pompdelux, H&M og andet som er wheat, jeg er meget glad for wheat det er simpelthen så lækkert, men det er pompdeluxe også  

H&M er super til børnehavebrug når man har 2 meget drenget drenge der slider meget på deres tøj, så skal man ikke være ked af det når der kommer pletter på der ikke kan komme af eller huller i numse og på knæene  

Anmeld

1. maj 2011

TbCp

Jeg er vild med Molo, Pomp Deluxe og Milk Copenhagen

Anmeld

1. maj 2011

ekzunz

Du mangler Noa Noa, det er jeg rigtigt glad for. Og så bruger vi også (af og til) Levi's, Diesel og Hilfiger til min søn på 6 år.

Men ellers er det Name It, H&M, PompdeLux, Aya Naya, Wheat, Katvig og lidt af alt muligt andet.

Min datter arver en hel masse fantastisk tøj fra min niece, så mange af mærkerne behøver jeg ikke købe selv - jeg får dem..... (Tusind tak til min skønne søster)

Anmeld

1. maj 2011

*A*

Jeg har kun en enkelt body fra Småfolk - den er stadig fin og ikke falmet. Tilgengæld synes jeg at Hummel er ret dårlig kvalitet. Bare efter få vaske synes jeg at det fnuldrer - desværre...

Anmeld

1. maj 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Ej sikke lej, hummel, molo, name it (dog ikke så meget mere), småfolk og Me too synes jeg bare har lavet den fineste kollektion her til foråret så jeg tror nok at Nadia er en lille Me too pige sommeren over 

Jeg er med på Metoo!

Anmeld

1. maj 2011

Mettemus

Elsker Mini a Ture, men synes det er finest til piger - så sådan en må jeg få mig på et tidspunkt

Men ellers er Småfolk også en storfavorit. Deres drengetøj er nemlig rigtig fint uden at være for pussenusset og kun lyseblåt. Deres velourbukser er viiiildt lækre også selvom de er vasket rigtig mange gange.

Milibe laver nogle lækre ribbodyer som vi også kommer til at bruge rigtig meget - stadig fine i farverne og lækre bløde efter at være blevet vasket

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

Lunae skriver:

Synes du ikke at småfolk falmer vildt hurtigt? Elsker nemlig også det mærke, men synes ikke det holder så godt

Det gjorder de første stykker tøj jeg købte i det, men efter jeg er begyndt at vende vrangen ud når jeg vasker det synes jeg det holder LIDT bedre, men os kun lidt

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

*A* skriver:

Jeg har kun en enkelt body fra Småfolk - den er stadig fin og ikke falmet. Tilgengæld synes jeg at Hummel er ret dårlig kvalitet. Bare efter få vaske synes jeg at det fnuldrer - desværre...

åh godt, troede det var mig der ikke kunne vaske tøj for vores Hummel fnuldre os vildt

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

Lunae skriver:

Det er tilladt at stemme på flere! Jeg ved, at der findes mange flere mærker, men kan ikke lige komme på flere
Skriv gerne, hvis i har andre ynglingsmærker

Jeg synes Molo og Småfolk laver noget sødt tøj, men er for nærig til at købe det, har købt enkelte ting ellers har jeg købt brugt, så for det meste er jeg glad for hm og bilka/føtex/kvickly da det er fint og billigt, og også tøj fra tøj og sko, derudover synes jeg name-it bodyerne er rigtig gode, og kan tit fås på bud, fik for 1 måneds tid siden, 10 for 100 i ønskebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.