Oplevelsesgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

kristinards

Hej piger.

Min kæreste har snart fødselsdag og jeg er helt i vildrede med gaven.

Jeg har ikk kendt ham så længe så jeg tør ikk rigtig rode mig ud i noget med ting og risikere det ik er hans smag.

Så har bestemt mig for at gi ham en oplevelsesgave.

Det ska være noget mere personligt end bare de der æsker man kan købe, og prisen er ca 4-500 kr.

Vi har et lille problem i at min datter ikke er blevet passet om natten før og da jeg bor i Randers og ham i Århus, er det nok bedst hvis det blir heromkring eller om dagen...

Har i nogle rigtig gode ideer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Undersøg smart box De  har en masse forskelligt

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

hvad med en tur i teater eller lign.?

Så kan din datter måske blive passet om aftenen og du kan stadig have hende hjemme og sove? eller I kan se om I kan finde en eftermiddagsforestilling?

Jeg ved ikke om der går noget godt i Århus for tiden, men gør der ikke næsten altid det? Om I så er til musical, stand-up eller hvad I er, så er der næsten altid noget at finde

Anmeld

1. maj 2011

kristinards

Caroline86 skriver:

hvad med en tur i teater eller lign.?

Så kan din datter måske blive passet om aftenen og du kan stadig have hende hjemme og sove? eller I kan se om I kan finde en eftermiddagsforestilling?

Jeg ved ikke om der går noget godt i Århus for tiden, men gør der ikke næsten altid det? Om I så er til musical, stand-up eller hvad I er, så er der næsten altid noget at finde

Jo jeg havde tænkt på teater, men det er bare svært når hun ska passes i Randers der bor mine forældre jo...

Kender du nogle gode teatersteder i Århus?

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

kristinards skriver:

Jo jeg havde tænkt på teater, men det er bare svært når hun ska passes i Randers der bor mine forældre jo...

Kender du nogle gode teatersteder i Århus?

der må jeg nok være dig svar skyldig bor i nordsjælland

altså.. der er jo noget der hedder Århus teater, men hvad de viser ANER jeg ikke Måske du skal finde ud af hvad I gerne vil ind og se (hvis I f.eks. er til stand up og har en yndlings komiker kan du søge på det og se om der går nogle shows nu?)... Jeg hjælper gerne med søgning hvis du kommer med nogle ledetråde

Anmeld

1. maj 2011

kristinards

Caroline86 skriver:

der må jeg nok være dig svar skyldig bor i nordsjælland

altså.. der er jo noget der hedder Århus teater, men hvad de viser ANER jeg ikke Måske du skal finde ud af hvad I gerne vil ind og se (hvis I f.eks. er til stand up og har en yndlings komiker kan du søge på det og se om der går nogle shows nu?)... Jeg hjælper gerne med søgning hvis du kommer med nogle ledetråde

Du er da sød  

Jeg prøver...

Må jo være noget jeg ka finde på.

Anmeld

1. maj 2011

Vingummien

Du smider hende bare herop så skal vi nok passe hende

Hvad med noget sammen med hende? En tur til en dyrepark eller ligende, det er altså mega hyggeligt. Har jo e og han er med os tio sådan noget Vi har lige haft 1 års dag og han var med ud og spise, så hyggeligt

Anmeld

1. maj 2011

kristinards

Vingummien skriver:

Du smider hende bare herop så skal vi nok passe hende

Hvad med noget sammen med hende? En tur til en dyrepark eller ligende, det er altså mega hyggeligt. Har jo e og han er med os tio sådan noget Vi har lige haft 1 års dag og han var med ud og spise, så hyggeligt

Ja vil os meget gerne ha hende med, men så ska det hele bare foregå om dagen, og trænger bare sån til at komme lidt ud.

Tillykke!

Regner os med hun ska med ud og spise på hans fødselsdag det ka man jo godt gøre ikke alt for sent  

Anmeld

1. maj 2011

Vingummien

kristinards skriver:

Ja vil os meget gerne ha hende med, men så ska det hele bare foregå om dagen, og trænger bare sån til at komme lidt ud.

Tillykke!

Regner os med hun ska med ud og spise på hans fødselsdag det ka man jo godt gøre ikke alt for sent  

Det med at komme ud kender jeg alt for godt

Det kan det da helt sikkert, men du siger altså bare til hvis det er

Anmeld

1. maj 2011

kristinards

Vingummien skriver:

Det med at komme ud kender jeg alt for godt

Det kan det da helt sikkert, men du siger altså bare til hvis det er

Tak søde du  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.