Min første kage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2011

BabyThilde

Jeg vil gerne prøve at lave en fin kage til min datters 1 års fødselsdag, men er i tvivl om fyldet.

Har planer om at bruge lagkagebunde og så har jeg tænkt på jordbærmousse... men er det nok, ellers skal der helst være 2 slags deri?

Har tænkt på at smøre den op med chokolade creme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

BabyThilde

slet ingen?

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

BabyThilde skriver:

slet ingen?

Rolig nu.. folk skal da lige have en chance for at vågne her en søndag morgen

Mht. fyld bestemmer man jo selv, men man går aldrig galt i byen, hvis man kombinerer jordbær med en chokoladecreme som lag nr. 2 i en kage..

Anmeld

1. maj 2011

BabyThilde

Solstråle2011 skriver:

Rolig nu.. folk skal da lige have en chance for at vågne her en søndag morgen

Mht. fyld bestemmer man jo selv, men man går aldrig galt i byen, hvis man kombinerer jordbær med en chokoladecreme som lag nr. 2 i en kage..

Skulle bare lige til ned og handle er jo så heldig at fakta åbner kl 8 her

Så jordbærmousse vil være okay bare?

1000 tak for svar  

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

BabyThilde skriver:

Skulle bare lige til ned og handle er jo så heldig at fakta åbner kl 8 her

Så jordbærmousse vil være okay bare?

1000 tak for svar  

Ja eller kombiner det med en chokoladecreme.. så du ikke får 2 lag jordbærmousse.. men det er jo op til en selv hvad man kan lide

Anmeld

1. maj 2011

BabyThilde

Solstråle2011 skriver:

Ja eller kombiner det med en chokoladecreme.. så du ikke får 2 lag jordbærmousse.. men det er jo op til en selv hvad man kan lide

Det er nok en god ide, måske det hurtigt kan blive for meget jordbær. Har jo ikke prøvet det før så det bliver lidt en prøve

Anmeld

1. maj 2011

Dot D

Jeg laver tit kager "kun" med bærmousse. Laver feks en rigtig lækker chokoladekage med chokoladestykker i og putten enten jordbær- eller hindbærmousse i. Den chokoladekage er nemlig sååååå god og chokofyldt, at den ikke "behøver" en chokoladecreme Men også drømmekagebunde med hindbærmousse er også ret godt

Anmeld

1. maj 2011

BabyThilde

Dot D skriver:

Jeg laver tit kager "kun" med bærmousse. Laver feks en rigtig lækker chokoladekage med chokoladestykker i og putten enten jordbær- eller hindbærmousse i. Den chokoladekage er nemlig sååååå god og chokofyldt, at den ikke "behøver" en chokoladecreme Men også drømmekagebunde med hindbærmousse er også ret godt

Åh ja det var en god ide, ej tror lige jeg ændrer min taktik og prøver den istedet.

1000 tak for svar

Anmeld

1. maj 2011

Dot D

BabyThilde skriver:

Åh ja det var en god ide, ej tror lige jeg ændrer min taktik og prøver den istedet.

1000 tak for svar

Velbekomme God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.