Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget har/havde du taget på i uge 18 af graviditeten? Har taget ca 5 kg på (vejede mig i morges) og synes det går alt for stærkt lige nu. Har godt nok ikke været så meget på WC på det seneste, så der ligger nok noget der, men stadig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Anonym skriver: Hvor meget har/havde du taget på i uge 18 af graviditeten? Har taget ca 5 kg på (vejede mig i morges) og synes det går alt for stærkt lige nu. Har godt nok ikke været så meget på WC på det seneste, så der ligger nok noget der, men stadig...
havde taget 4-5 kilo på i uge 18 , det kommer til a gå hurtigt fra nu af og til du har født .
Er i uge 23 nu og vægten siger stadig minus 4,5 kg - tabte mig 5,5 kg de første 3 mdr, så ingen vægtøgning hos mig, selvom det ser sådan ud når man ser min mave
Jeg er i uge 21 nu og har taget ca 6 kg på Men det er jo meget individuelt alt efter om man er tyk, tynd, høj, lav osv. Jeg er tynd og ikke så høj(163) med en startvægt på 52 kg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128