Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..Mens lillepigen sover er jeg begyndt og være på Farmerama (et farmer spil) Efter jeg har set det herinde.. Ved godt der har været en tråd oppe for noget tid siden, men hold da op der er mange sider og kigge igennem, så spørger lige her.. Når man er kommet dertil hvor man kan komme på vildmarken, hvordan invitere man så venner til og rydde ukrudt?
Og Ansøg mig gerne, hedder: Malene91
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
Jeg spillede det meget engang... er stoppet igen, for kan ikke holde styr på alle spil...
Spillede det også en gang, men er mere til Farmville og Frontierville på Facebook
Men så vidt jeg husker (hvis det da ikke er blevet lavet om) så kan du invitere venner ude i højre side. Kan ikke lige huske hvordan logoet ser ud.
Hm det kan jeg ikke finde..
MaleneS2011baby<3 skriver: Hm det kan jeg ikke finde..
så har de nok lavet om på det. Det er 6 måneder siden jeg spillede det sidst.
Når du sætter musen på billedet af et æsel uden i højre side kommer der et figur som viser et menneske med en gul pil, tryk der og så kan du invitere flere venner
Helt korrekt de tsom Babynilas skriver. Inde på forummet er der en "gruppe" hvor du kan finde andre der søger venner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128