Bingo banko - så i det ved Kalundborg??? :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2011

twiggi

min lillesøster var med i duellen om rejsegavekortet på 10.000, de er i Kalundborg denne gang, og så smed hun kraftedmer tøjet på landsdækkende tv og midt i gågaden, en af mine venner vandt dog..

var godt nok chokket da hun bare står der i tv'et og jeg ligger bare derhjemme med stor vom og har ondt i fødderne og så er hun i bingo banko - skreg som en vild da jeg så det..  da vi jokede tidligere på dagen om at hun kunne vinde så vi ku dele præmien, det var tæt på.. æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

4kløver

Så ikke lige det hele men tænkte, så smid din bh

Anmeld

1. maj 2011

Nanastep

NinaSophia skriver:

min lillesøster var med i duellen om rejsegavekortet på 10.000, de er i Kalundborg denne gang, og så smed hun kraftedmer tøjet på landsdækkende tv og midt i gågaden, en af mine venner vandt dog..

var godt nok chokket da hun bare står der i tv'et og jeg ligger bare derhjemme med stor vom og har ondt i fødderne og så er hun i bingo banko - skreg som en vild da jeg så det..  da vi jokede tidligere på dagen om at hun kunne vinde så vi ku dele præmien, det var tæt på.. æv

Ej hvor skægt!

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

Hah hvor fedt .. Ja jeg ville nok også ha smidt min bh for at vinde

Anmeld

1. maj 2011

oerbaek

ej jeg så slet ikke det var her i byen  

sjovt at din søster var med  

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

jeg var nok gået all-in, lagt mig på ryggen og taget bh'en af, hun havde vundet så.. tsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.