Idè til konfirmasjonsgave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2011

MorEllen

Hej piger!
Ja, som i ser så søger jeg gode ideer til konfirmasjonsgave til min kusine. Synes simpelthen det er så svært at komme i tanke om noget... kan huske at jeg fik mange smykker til min konfirmasjon, og alle sagde at "de bliver du nok glad for når du bliver eldre"... men nu ligger de pent innpakket ett eller annet sted i kælderen..
Så jeg vil ikke give smykker. Jeg har tænkt at bruke ca 500 kr.
Kom med ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Miss Tina

Det som jeg kan huske fra min tid, som jeg blev glad for allerede der, var en ramme med en masse billeder, noget der viste vores tid sammen + at der var et gavekort på et eller andet.

Men det kommer jo også an på hvad hun er til.

Anmeld

30. april 2011

tinasmor

Har hun ikke en ønskeseddel ellers kan hendes mor måske hjælpe med hvad der rører sig hos piger i den alder

Anmeld

30. april 2011

MorEllen

tinasmor skriver:

Har hun ikke en ønskeseddel ellers kan hendes mor måske hjælpe med hvad der rører sig hos piger i den alder

Hun har ingen ønskeseddel, og hun synes det er svært at komme i tanke om noget hun ønsker sig.. Unge nu til dags altså Jeg har ikke hørt med hendes mor, det kan jeg selvfølgelig gjøre  

Anmeld

30. april 2011

henh01

Gavekort er altid et hit.. Måske slå dig sammen med nogen i familien og købe en ipod.

Anmeld

30. april 2011

Caroline86

jeg fik en Burberry taske af min moster og onkel som jeg blev VILDT glad for... mit bud er også at spørge hendes mor... Jeg synes det skal være en ting hun kan have i mange år og kigge på og tænke "den fik jeg i konfirmationsgave"

Anmeld

30. april 2011

MamaJakob

Kan huske, at jeg fik "Kvinde Kend Din Krop" i konfirmationsgave, og på dagen tænkte jeg godt nok: "WHAT?!?!?! Stenet!"

Men det er jo faktisk en rigtig god bog at have - og en rigtig klassiker, som alle piger i min familie har fået i konfirmationsalderen. Den er fuld af relevante informationer og fortællinger m.m. om kvinder i alle aldre - og jeg fik da også sneget mig til at læse i den ikke lang tid efter jeg gik den (det var jo trods alt lidt spændende)

Anyways: du kan jo evt. købe den bog som det, der skiller sig lidt ud fra en alm. fødselsdags- eller julegave, og så supplerer med noget lækkert tøj el. lign., som hun vil værdsætte på dagen - og ikke først senere i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.