Træt af at være træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Annemor...

Hej piger

Nej, hvor er jeg bare træt af at være så træt, de sidste par dage har jeg jo næsten kunne gå i seng kl. 20 hvis jeg fik lov. Er i uge 10 så synes det er lidt underligt at det først kommer nu, men det er måske meget almindeligt eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Ka+Ma=Be

Annemor... skriver:

Hej piger

Nej, hvor er jeg bare træt af at være så træt, de sidste par dage har jeg jo næsten kunne gå i seng kl. 20 hvis jeg fik lov. Er i uge 10 så synes det er lidt underligt at det først kommer nu, men det er måske meget almindeligt eller hvad?

Jeg var ved at lave en tråd med præcis samme overskrift for en måneds tid siden hihi!

Kan udemærket godt forstå dig! Kan trøste med, at det formegentligt går over igen

Anmeld

30. april 2011

Annemor...

Katte87 skriver:

Jeg var ved at lave en tråd med præcis samme overskrift for en måneds tid siden hihi!

Kan udemærket godt forstå dig! Kan trøste med, at det formegentligt går over igen

Synes bare det er underligt at det først er kommet sådan rigtig til mig nu

Anmeld

30. april 2011

Ka+Ma=Be

Annemor... skriver:

Synes bare det er underligt at det først er kommet sådan rigtig til mig nu

Det kom også "sent" med mig Og varede nok en måneds tid eller sådan deromkring. Altså du ved, med middagslure og tidligt i seng og sådan

Anmeld

30. april 2011

Frejsmor

Hvis det bliver ved skulle du måske snakke med lægen om det, for det kan måske også betyde du har brug for mere jern end det du tager.. Og ellers skal det måske bare lige have lidt tid, du er først begyndt at tage jerntilskud her nu og derfor har du måske ikke helt fået den fulde effekt af jernen endnu og mangel på jern kan gøre en utroligt træt..

Anmeld

30. april 2011

Madam Blå

Annemor... skriver:

Hej piger

Hihi - kender det alt for godt.

Jeg startede på jern i uge 7, da jeg simpelthen kunne stå oppe og sove.. Det hjalp lidt, men det er først nu jeg nogenlunde kommer igennem dagen. Men er meget irritabel hvis jeg ikke får mit middagshvil Lige som børnene..

Men synes dog det er ved at blive bedre Er i 13. uge nu, så har en mistanke om at det har været hårdt for min krop at vænne sig til hormonræset..

Håber også at dit aftager Det er trættende at gå og være så træt

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Annemor... skriver:

Hej piger

Den der overvældende træthed, tror jeg en del nygravide glimrende kender til..jeg havde det selv sådan med mine..og jeg kunne sidde op på en stol og falde i søvn hvis det skulle være LOL

Men...gå alligevel ned til lægen og få tjekket din blodprocent og dit B12-vitamintal.
Nogle udvikler B12-mangel og det giver den der voldsomme træthed.
Men kan også trøste dig med, at når du er henne omkring uge 12-16, så kommer de fleste over i et helt andet energiniveau.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.