hjælp søges :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2011

mn

så har jeg fået købt ind til MMF, men nu tænker jeg så:

hvad er opskriften på smørcremen?

bruger i MMF til figuer også?

hvordan laver i farven sort?

jeg har planer om at forsøge mig med at lave en HF hue, da jeg bliver student til sommer og derfor gerne vil kunne lave en flot kage der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

mn

metteswn skriver:

jeg har planer om at forsøge mig med at lave en HF hue, da jeg bliver student til sommer og derfor gerne vil kunne lave en flot kage der

slet ingen?

Anmeld

30. april 2011

iris-mor

metteswn skriver:

Jeg har fundet min smørcreme i kagehæftet herinde. Nogle bruger også palmin/smørcreme og mener det er nemmere.

Jeg bruger MMF til mine figure, og du kan evt stikke en spagetthi i, hvis den/det skal stå op eller sættes sammen af dele.

Når du skal farve sort, kan du evt tilsætte kakao inden du kommer flormelis i, og så noget sort i bagefter (kakaoen for ikke at skulle bruge så meget af den sorte farve).

Håber det er svar nok, men jeg er altså ikke prof som de andre, - endnu

God fornøjelse

Anmeld

30. april 2011

mn

iris-mor skriver:

Jeg har fundet min smørcreme i kagehæftet herinde. Nogle bruger også palmin/smørcreme og mener det er nemmere.

Jeg bruger MMF til mine figure, og du kan evt stikke en spagetthi i, hvis den/det skal stå op eller sættes sammen af dele.

Når du skal farve sort, kan du evt tilsætte kakao inden du kommer flormelis i, og så noget sort i bagefter (kakaoen for ikke at skulle bruge så meget af den sorte farve).

Håber det er svar nok, men jeg er altså ikke prof som de andre, - endnu

God fornøjelse

har bare været i flere forskellige butikker og de har ikke haft sort nogle steder, men forsøger bare at blande nogle af mine farver så

tak for hjælpen med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.