Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal jeg gentage mig, eller fangede du budskabet andetsteds?
Jeg havde klart taget til andre samtaler, og også taget andet job, hvis jeg fik tilbuddet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaLee skriver: Skal jeg gentage mig, eller fangede du budskabet andetsteds? Jeg havde klart taget til andre samtaler, og også taget andet job, hvis jeg fik tilbuddet...
Behøver du ikke søde, tak
Gør det du føler er bedst for dig og din situation, du skal på ingen måder have skyldfølelse overfor nogen.
Anonym skriver: Tusind tak for svar, det er jo præcis også det jeg tænker. 1) det er ikke sikkert jeg overhovedet får det. Men at det da er dumt at vente til næste år med at søge ny stilling, der kan jo gå måneder uden job så! 2) hvis jeg får det og det er en permanent stilling, bør jeg så ikke tænke på mig selv og min fremtid? 3) selvfølgelig er det også en vurdering af hvor jeg tror jeg vil befinde mig bedst
Tusind tak for svar, det er jo præcis også det jeg tænker.
1) det er ikke sikkert jeg overhovedet får det. Men at det da er dumt at vente til næste år med at søge ny stilling, der kan jo gå måneder uden job så!
2) hvis jeg får det og det er en permanent stilling, bør jeg så ikke tænke på mig selv og min fremtid?
3) selvfølgelig er det også en vurdering af hvor jeg tror jeg vil befinde mig bedst
Jo det handler om at tænke på dig selv og din egen fremtid..det er da altså ikke nogle andre der gør for dig.
så spring ud i det med samtale og søg da også gerne andre jobs.
:-) Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128