Gravid og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.211 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Vivian87

Der har sikkert været mange af sådanne indlæg, men jeg har spekuleret lidt på;

Til jer der er/har været gravide og overvægtige, hvornår kunne man se at i var gravide??

Jeg håber godt nok at man på et eller andet tidspunkt kommer til at kunne se på mig at at jeg er gravid.. synes lidt det er en del af glæden ved at være det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Persille83

Tror jeg var halvvejs da man rigtig kunne se bulen. Men dem der kendte en sagde også allerede i uge 16, at det kunne ses man var gravid.

Anmeld

30. april 2011

quindelist

Vivian87 skriver:

Til jer der er/har været gravide og overvægtige, hvornår kunne man se at i var gravide??

Jeg håber godt nok at man på et eller andet tidspunkt kommer til at kunne se på mig at at jeg er gravid.. synes lidt det er en del af glæden ved at være det

Jeg er begyndt at se gravid ud inden for den sidste halvanden uges tid, jeg er 22+4 idag og er ret overvægtig.

Anmeld

30. april 2011

Henriette1973

Jeg selv kunne se da jeg var halvejs, ellers fra uge 30.

Anmeld

30. april 2011

tandbørsten

vil sige fra uge 20 ca :-) hvis man i forvejen har en del mave er det jo som om den først skal fyldes ud og så vokser din egen mave i takt med at baby jo vokser :-)

er i uge 25 nu og man er slet ikke i tvivl :-)

Anmeld

30. april 2011

Clisolka

Vivian87 skriver:

Jeg måtte krybe til korset og fortælle min graviditet samme dag som NF - der havde mit arbejde luret den 

Jeg var ikke meget overvægtig, da jeg blev gravd - men havde da en lille topmave 

Anmeld

30. april 2011

Nessie

Jeg var kun 10 uger henne, da en kollega sagde at hun kunne se maven var begyndt at runde

18 uger, var der nogen der troede det var lige oppe over, tror det er meget forskelligt.
Min søster tog på over det hele, med den første. Anden gang, fik hun bare en enorm mave

Anmeld

30. april 2011

Benjamins'mor

Nu var jeg ikke overvægtig. Tror bestemt ikke det har noget med overvægt at gøre. Jeg tror bare det er forskelligt. Ved mig kunne man først omkring 20-21 uge.

Anmeld

30. april 2011

Silas&Mille

Jeg var/er ret overvægtig.

Jeg kunne selv rigtigt se det omkring uge 20, men kæresten siger han kunne se rundingen på maven omkring uge 14-15 stykker.

Folk der ikke rigtig kendte mig kunne nok se det omkring uge 24-25 stykker. Som en skriver så skal det mave man har nok først 'fyldes' ud inden der sker så meget på den front 

Egentligt synes jeg ikke jeg var så frygtelig stor, taget min overvægt i betragtning, men jeg skal da lige love for jeg måtte tage ordene i mig igen da jeg havde født. Der var maven jo lige pludselig flad til sammenligning med den gravide mave 

Anmeld

30. april 2011

lykkekevin

det kommer and på hvor mange gang man har være gravid.. ved den 1 var jeg hvis uge 25 og 2 gang 21 ... kommer jo også and på hvor hvorvægtig man er.. jeg var på det tidspinkt lige omkring de 100

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.