Hjælp til skoleprojekt angående sp-pengene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2011

An&Jo

Hej piger og mænd.. jeg er igang med et skoleprojekt omkring sp- pengene og vi er ved at undersøge hvad de blev brugt til.. så vil i ikke være søde at skrive alder, bopælskommune, erhverv, om i er i arbejde nu, og til sidst hvad i brugte pengene til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

ekzunz

Kan man ikke få lov til at være anonym?

Anmeld

2. maj 2011

An&Jo

Znuzke skriver:

Kan man ikke få lov til at være anonym?

undskyld det sene svar, men er lige flyttet i weekenden så har ikke internet endnu..

Man kan desværre ikek være anonym da jeg endnu ikke har fået købt plusmedlemskab (jeg venter på mit mastercard kommer med posten), og derfor kan jeg ikke gøre så folk kan svare anonymt..

Anmeld

2. maj 2011

eElak

Hejsa.

du kan lave spørgeskemaundersøgelser på https://da.surveymonkey.com/MyAccount_Join.aspx 

Der er også http://www.defgo.com/dk/ Men jeg er ikke sikker på om man kan bruge den med det samme, eller om man skal søge om studerendelicens først..

Men jeg skriver ikke mine personlige oplysninger herinde.. sorry..

Anmeld

2. maj 2011

Snuske1985

Nu ska jeg nok være den første til at svare, når der ikke er andre der tør...

Men jeg er 25, bor i Vejle kommune, arbejder som postbud, men er på barsel ligenu. Sp pengene blev brugt på at male lejligheden og bygge et hjørnecomputerbord...

Anmeld

2. maj 2011

An&Jo

Snuske1985 skriver:

Nu ska jeg nok være den første til at svare, når der ikke er andre der tør...

Men jeg er 25, bor i Vejle kommune, arbejder som postbud, men er på barsel ligenu. Sp pengene blev brugt på at male lejligheden og bygge et hjørnecomputerbord...

tusind tak for dit svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.