su hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Lady Marion <3

Min datter er lige begyndt at få su men fik intet udbetalt i går  

Kommer de først mandag ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

NinaNymannMadsen

de skulle gerne ha været kommet igår. jeg er på su og fik mine penge igår.
har hun været inde på su.dk og ordnet det der inde? jeg ved inden jeg kunne få mit su så skulle jeg der ind og skrive hvor meget jeg ville ha údbetalt af det beløb jeg kunne få men nu har jeg også su lån for at kunne få det hele til at hænge sammen.

Anmeld

30. april 2011

samantha1986

Muffi<3 skriver:

Jeg er på su og jeg fik dem i går.

Hvis hun lige er begyndt at få su, så har udbetalingen noget at gøre med hvornår hun er født. Da jeg første gang skulle have su så var det sådan at da jeg har fødselsdag den 19 januar så skulle jeg vente til april med at få dem. noget med kvartalet. Så hvis hun har fødselsdag for sent i eks.. april måned så får hun dem først til juli. I må på eboks have fået et stykke papir der viser hvornår udbetalingerne falder.

Anmeld

30. april 2011

Madam Blå

Muffi<3 skriver:

Nej, SU kommer den sidste bankdag i måneden. Mine kom i går. Men hvis hun lige er begyndt at få dem, så kan de være forsinkede. De er ikke altid lige hurtige inde på SU Men de kommer på et tidspunkt, med tilbagevirkede kraft

Ellers prøv at tjek om alle papirer er udfyldt rigtigt, eller se om der er nogle beskeder i eboks, fra SU.

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

Hvis hun lige er begyndt at få SU, så kommer den i næste kvartal efter hendes fødselsdag. Jeg har f.eks. fødselsdag den 25. feb. så jeg fik fra 1. april

Anmeld

30. april 2011

Lady Marion <3

Tak allesammen , hun  har fødselsdag i januar og fik i april men der er vist ikke gået nogen ind denne md   må undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.