Ih hvor jeg ikke gider mere!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2011

MyLove E

Har det bare rigtig træls her til nat. Jeg gik i seng kl 22.30 ca faldte så lidt i søvn en halv time efter. vågne kl 24. Og har så ikke kunne finde ro siden.

Jeg har hovdepine, kvalme og en rigtig træls smag i munden. Har taget 2 panodiler her kl 1 men de virker ikke.

Jeg gider ikke være gravid mere (er 38+3).

Undskyld trængte bare til at brokke mig.

Hilsen Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

-Sigrid-

Tauf skriver:

Har det bare rigtig træls her til nat. Jeg gik i seng kl 22.30 ca faldte så lidt i søvn en halv time efter. vågne kl 24. Og har så ikke kunne finde ro siden.

Jeg har hovdepine, kvalme og en rigtig træls smag i munden. Har taget 2 panodiler her kl 1 men de virker ikke.

Jeg gider ikke være gravid mere (er 38+3).

Undskyld trængte bare til at brokke mig.

Hilsen Tanja

Tja, rastløshed er et af de første tegn på en fødsel. Og når du er så langt henne, så du ikke skal nok ikke vente så forfærdeligt meget længere

Anmeld

30. april 2011

MyLove E

Sigridogbaby skriver:

Tja, rastløshed er et af de første tegn på en fødsel. Og når du er så langt henne, så du ikke skal nok ikke vente så forfærdeligt meget længere

Åh jeg håber sådan du har ret :-) Men er bange for at min krop bare er over træt. Men kan snart ikke mere.

Anmeld

30. april 2011

-Sigrid-

Tauf skriver:

Åh jeg håber sådan du har ret :-) Men er bange for at min krop bare er over træt. Men kan snart ikke mere.

Var lidt fræk at læse dit tidligere indlæg. Det vigtigste "symptom" på at man snart går i fødsel er at moderen tror det er ved at være tid - og så det med rastløsheden.

Held og lykke med det, ve-støv til dig 

Anmeld

30. april 2011

MyLove E

Sigridogbaby skriver:

Var lidt fræk at læse dit tidligere indlæg. Det vigtigste "symptom" på at man snart går i fødsel er at moderen tror det er ved at være tid - og så det med rastløsheden.

Held og lykke med det, ve-støv til dig 

Mange Tak

Har faktisk haft en del plukkeveer i dag. Så jeg håber dit ve støv hjælper :-)

Anmeld

30. april 2011

-Sigrid-

Tauf skriver:

Mange Tak

Har faktisk haft en del plukkeveer i dag. Så jeg håber dit ve støv hjælper :-)

Skal det nok

Om ikke andet får du en lille om max en måned - og vil sikkert også savne din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.