prøver da bare igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Anonym trådstarter

hej opretted et indlæg tidligere idag.

sagen er den at min ene brystvort har gjordt ondt de seneste dage og selvebrystet det stikker helt vildt i den..

min mens er ret uregel mæssig men kom den 21 i sidste måned og den 26 i denne måned. mens started lidt mærkelig men blev senere til kraftig mens men har ingen mavesmerter..plejre at have det så skidt at jeg ikke kan komme på arbejde i to dage  

men denne gang ingen smerter i maven men i brystet...

nogen som har prøved noget ligne?? bare det at have bh på gør ondt  håber i kan hjælpe for min læge hun har ikke tid forløbelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

samantha1986

Anonym skriver:

hej opretted et indlæg tidligere idag.

sagen er den at min ene brystvort har gjordt ondt de seneste dage og selvebrystet det stikker helt vildt i den..

min mens er ret uregel mæssig men kom den 21 i sidste måned og den 26 i denne måned. mens started lidt mærkelig men blev senere til kraftig mens men har ingen mavesmerter..plejre at have det så skidt at jeg ikke kan komme på arbejde i to dage  

men denne gang ingen smerter i maven men i brystet...

nogen som har prøved noget ligne?? bare det at have bh på gør ondt  håber i kan hjælpe for min læge hun har ikke tid forløbelig

Altså i ugen op til min mens har jeg meget ømme bryster og i sær brystvorter. kan ikke ligge på maven eller have der er noget der rør. Da jeg tog ppiller var det ikke så slemt, men det er blevet rigtig slemt efter jeg er stoppet med dem.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Altså i ugen op til min mens har jeg meget ømme bryster og i sær brystvorter. kan ikke ligge på maven eller have der er noget der rør. Da jeg tog ppiller var det ikke så slemt, men det er blevet rigtig slemt efter jeg er stoppet med dem.

okay har haft min mens i 4 dage nu og gør mega nas... stopped på piller for 2½ siden

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

okay har haft min mens i 4 dage nu og gør mega nas... stopped på piller for 2½ siden

2½ år

Anmeld

30. april 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Jeg stoppede med mine for snart 2 år siden, og det sidste halve år har jeg døjet med meget ømme bryster. Men aldrig mens jeg har menstruation. Men det er jo meget forskelligt fra person til person. Nogen mærker mere til det end andre gør.

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg stoppede med mine for snart 2 år siden, og det sidste halve år har jeg døjet med meget ømme bryster. Men aldrig mens jeg har menstruation. Men det er jo meget forskelligt fra person til person. Nogen mærker mere til det end andre gør.

forstår ikke helt hvad du mener

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Anmeld

30. april 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Du skriver du har ømme bryster mens du har menstruation. det har jeg aldrig oplevet at have

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Du skriver du har ømme bryster mens du har menstruation. det har jeg aldrig oplevet at have

årh sådan ja okay  må vidst heller ringe til lægen i næste uge så må hun jo tage en blodprøve eller andet for har kvalme,hovedpine og halsbrand og den ene ømt bryst  men test nega

Anmeld

1. maj 2011

samantha1986

Anonym skriver:

årh sådan ja okay  må vidst heller ringe til lægen i næste uge så må hun jo tage en blodprøve eller andet for har kvalme,hovedpine og halsbrand og den ene ømt bryst  men test nega

Ja det er da egentlig underligt.

Da min søster blev gravid havde hun ømme bryster, kvalme, hovedpine og en murren i maven som man kan have op til mens.

men spændende at se hvad det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.