Jeg står i en rigtig træls situation hvor jeg er blevet smidt ud af min eks, og bagefter slået op med over facebook osv..
Jeg har så nogle veninder der tilbyder at træde til med hjælp og de forærer nogle ting som jeg selv skal hente (det er fair nok, de skal jo ikke have udgifter)..
MEN så kommer vi til flytningen som er imorgen, og det har de vidst at det ville blive længe (det har jeg sagt på trods af at jeg ikke havde den eksakte dato før idag), og idag da jeg så vil have det sidste på plads med afhentning af de ting jeg har hhv. købt og fået af mine veninder, så er der lige pludselig store problemer, og jeg kan nu ikke hente det imorgen alligevel..
jeg er simpelthen så træt af at tage imod hjælp og give en dato hvorpå jeg henter tingene, og så er de ikke hjemme eller har tid alligevel når det kommer til stykket.. 
Jeg synes det er træls, for det betyder at jeg reelt ikke har noget sted at sove før på søndag udover mit gulv..
Det gik lige så godt for mig idag med besked om at jeg fik nøglen imorgen, min dreng har gået rundt i det fri idag for første gang, og vi blev færdige med vores problemstilling længe før tid.. Og så sker det har selvfølgelig..
jeg er ked, skuffet og en smule irriteret når folk har kendt til at jeg skulle flytte den 30 siden jeg fik tilkendt lejligheden.. 
og jeg ved godt jeg skal være taknemmelig for hjælpen osv, men hvor er hjælpen henne når de ikke er hjemme til at jeg kan hente dem på trods af en aftale??
Anmeld