Kagekoner hjælp vedr. fyld i bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Sildefisk

Jeg skal giftes til sommer og skal have lavet en bryllupskage (er desværre ikke så kreativ selv) men kan I anbefale et kombination af fyld der er sommer agtig har prøvet en chokolade kage med hindbær / daim mousse som jo er super, men ville gerne prøve noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

eElak

myr81 skriver:

Jeg skal giftes til sommer og skal have lavet en bryllupskage (er desværre ikke så kreativ selv) men kan I anbefale et kombination af fyld der er sommer agtig har prøvet en chokolade kage med hindbær / daim mousse som jo er super, men ville gerne prøve noget andet

HUn er også god til at lave det fyld som du beskriver... :-)

Hvad med - og det her er bare skøre tanker fra en kageSPISER og ikke en kagedame - hyldeblomst?

Eller mango?

det er da lidt friskt og sommerligt..

Ellers er der altid blåbær, brombær og lign...  

Anmeld

29. april 2011

Sildefisk

Mums det lyder lækkert ,eeelllssskeeer mango

Og ja hun er super god Mikkel og Mayas kage blev rost til den store guldmedajle

Anmeld

29. april 2011

GitteC78

myr81 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg skal nemlig selv lave en kage.... Hvordan laver du daim mousse? og hvad med hindbær?

Anmeld

29. april 2011

Sildefisk

GitteC78 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg skal nemlig selv lave en kage.... Hvordan laver du daim mousse? og hvad med hindbær?

Jeg laver ikke selv kager, så kan desværre ikke hjælpe dig,- men er sikker på at kagekonerne kan hjælpe

Anmeld

29. april 2011

lauras*mor*

Hyldeblomst moussen er super lækker og frisk.. Ma kan også lave en jordbær mousse med asti/champagne og chokoladestykker... Har ikke smagt den, men den lyder ret lækker synes jeg..

Jeg har lavet mango mousse før, og den synes jeg ikke var super god.. Men dem der skulle ha kagen kunne godt lide den.. Og jeg er ellers ret vild med mango..

Held og lykke

Anmeld

29. april 2011

eElak

lauras*mor* skriver:

Hyldeblomst moussen er super lækker og frisk.. Ma kan også lave en jordbær mousse med asti/champagne og chokoladestykker... Har ikke smagt den, men den lyder ret lækker synes jeg..

Jeg har lavet mango mousse før, og den synes jeg ikke var super god.. Men dem der skulle ha kagen kunne godt lide den.. Og jeg er ellers ret vild med mango..

Held og lykke

Dig og dit ASTI!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.