Overvejelser og erfaringer med lejlighed og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

BJL2010

dorthemus skriver:

Jeg er alenemor til Runa på 11 måned og vi bor på 4. sal  Hun sover i gården og ja det kan da være sur røv, at skulle op og ned måske mange gange på en dag...men hey det giver gode ben og balder

Godt godt argument!!!! Jeg vil da have gode ben og balder...vi skal helt sikkert bo på 4. sal, HA HA.

Hvor er det rart at høre fra nogen at det sagtens kan lade sig gøre...lurene udendørs er jo ikke til at undvære!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

dorthemus

BJL2010 skriver:

Godt godt argument!!!! Jeg vil da have gode ben og balder...vi skal helt sikkert bo på 4. sal, HA HA.

Hvor er det rart at høre fra nogen at det sagtens kan lade sig gøre...lurene udendørs er jo ikke til at undvære!

Da Runa var helt spæd sov hun oppe, men det handlede mest om at jeg ikke turde ligge hende dernede så langt fra mig...men så blev hun lidt ældre og hun sover bare så godt udenfor i den friske luft. Gården er aflukket og rigtig hyggelig

Gør det

Anmeld

30. april 2011

DLM

Jeg bor på 4 sal med kæresten og vores søn på 10 måneder. Det er da lidt besværligt, når man har været ude og man skal slæbe Magnus, pudsletaske,ekstra taske +varer op på 4. Der er læs på. Vi har så godt nok altan så han kommer der ud og sover i en ekstra barnevogn vi har. Vi ønsker også at flytte lidt længere ned, da der er langt op på 4

Anmeld

30. april 2011

BJL2010

DLM skriver:

Jeg bor på 4 sal med kæresten og vores søn på 10 måneder. Det er da lidt besværligt, når man har været ude og man skal slæbe Magnus, pudsletaske,ekstra taske +varer op på 4. Der er læs på. Vi har så godt nok altan så han kommer der ud og sover i en ekstra barnevogn vi har. Vi ønsker også at flytte lidt længere ned, da der er langt op på 4

Ja jeg kan sagtens sætte mig ind i at man vælger bolig efter sådan noget...om man så skal kalde det doven eller hvad man skal. Jeg er jo selv mega i tvivl om hvorvidt jeg er for doven til det

Lyder perfekt med altan dog...

Anmeld

30. april 2011

DLM

BJL2010 skriver:

Ja jeg kan sagtens sætte mig ind i at man vælger bolig efter sådan noget...om man så skal kalde det doven eller hvad man skal. Jeg er jo selv mega i tvivl om hvorvidt jeg er for doven til det

Lyder perfekt med altan dog...

det er det bestemt også er glad for vi kan stille ham der ud, for ville aldrig stille ham ned på græsplænen, det er for langt væk og der er for åbent i området.

Anmeld

30. april 2011

tinasmor

Personligt tror jeg ikke jeg ville orke det. Med ét barn ville det måske gå, men hvis man har to så tror jeg, at jeg ville være for doven til det. Og det i længden ville være en pestilens for mig. Vi bor på anden sal og det synes jeg er fint. Når hun er nede og lege i gården skal jeg tit mange gange op. (så mangler vi lige det ene og det andet) og med hende og shopping osv (for ikke at snakke om at der snart kommner en til baby) ja så ville jeg personligt ikke vælge en på 4. sal fordi jeg tror jeg ville være træt af det. Men igen, jeg har aldrig boet på 4. sal så det er ren spekulation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.