hvordan er det nu liiige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Nettemor

.. med cykeltraileren. skal de ha hjelm på i den også? eller hvordan hænger det sammen?

tænker bare at der er jo styrtbøjle og de er spændt fast med H-seler

hva siger I?

Kom frisk piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Chillien

Umiddelbart ville jeg sige nej... Men så alligevel... Klasker en bil ind i siden på jer ville du nok prise dig lykkelig over at have givet dem en hjelm på...

Anmeld

29. april 2011

Monica

Jeg har en Nihola cykel - lad cykel - og der har de ikke hjelm på.Men når de sidder bag på min normale cykel,så har de hjelm på...

Anmeld

29. april 2011

camilla28

ALTID CYKELHJELM

Anmeld

29. april 2011

JulieE

Vi har altid givet vores hjelm på, når de sad i cykeltraileren, men der er ikke noget lovkrav om cykelhjelm på nuværende tidspunkt

Anmeld

29. april 2011

MRN

Klart cykelhjelm på, også i cykeltrailer. Hvorfor dog tage chancer og lade være......

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

Chillien skriver:

Umiddelbart ville jeg sige nej... Men så alligevel... Klasker en bil ind i siden på jer ville du nok prise dig lykkelig over at have givet dem en hjelm på...

lige præcis min tanke

tak for svar

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

Monica skriver:

Jeg har en Nihola cykel - lad cykel - og der har de ikke hjelm på.Men når de sidder bag på min normale cykel,så har de hjelm på...

men det er bare det når det er traileren. så er den jo et stykke bag mig. de er spændt fast men alligevel.

men på den anden side har jeg det også lidt sådan at hvis det er overflødigt så er det jo træls for dem at sidde med..

men tak for svar

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

camilla28 skriver:

ALTID CYKELHJELM

ja tænkte jeg også... men hvis de nu ikke er sikkerhedsmæssig nødvendig så er det jo rarest for dem at sidde uden.. især hvis man skal langt...

men har da givet cykelhjelm på de gange vi har været afsted...

tak for svar

Anmeld

29. april 2011

eElak

camilla28 skriver:

ALTID CYKELHJELM

kort og godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.