Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Millesmammi

har den her lille pomeranian, som blev rimlig hurtig renlig, og er blevet rigtig god til at høre efter! han bliver 1 år til Maj. han har altid været rimlig hidsig, sådan gø efter folk og sådan. og jeg elsker simpelthen den her hund! og har altid sagt at havde jeg en hund der bed en, fik jeg den aflivet MEN, nu er det sådan at min hund, her i påskeferien bed ud efter min lille fætter på 3 år, der KUN gik forbi ham uden at snakke til ham, har det rigtig dårligt med at sige det, men sådan er det jo. og for at være ærlig er det bestemt ikke første gang det er sket! har kun givet ham chancer fordi han er så lille en hund og ikke kan gøre ret meget skade(så længe man er til stede) men nu gider jeg virkelig ikke mere, for det har været små børn hver gang. jeg har overvejet at sælge ham til nogen uden børn, i stedet for at få ham aflivet? for det er jo bare fordi han ikke kan lide små børn! 

what to do????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Janni.

Det er en hård beslutning for dig at træffe, føler med dig. Men var jeg i dine sko vil jeg forsøge at finde et hjem til ham uden børn hvis du er utryg ved at have ham sammen med børn  Hellere et nyt hjem fremfor aflivning hvis du spørger mig. 

Anmeld

29. april 2011

Millesmammi

Janni. skriver:

Det er en hård beslutning for dig at træffe, føler med dig. Men var jeg i dine sko vil jeg forsøge at finde et hjem til ham uden børn hvis du er utryg ved at have ham sammen med børn  Hellere et nyt hjem fremfor aflivning hvis du spørger mig. 

ja, når det kun er små børn 'der er ivejen for ham' synes jeg helt klart også bedst om at finde et hjem til ham uden børn! (:

Anmeld

29. april 2011

Carl-Emil's mor

En hund bider som udgangspunkt aldrig i folk eller efter folk med mindre der er noget galt  Der kan være SÅ mange ting som man som ejer ikke ser, i weekenden var vi til fødselsdag hos min far, min bror på 6 år går ind i stuen og jeg har godt bemærket at deres 6 måneder gamle hvalp lå derinde, pludselig lyder der et hyl fra hunden folk kigger rundt og fortsætter så, men jeg havde godt se hvad der var sket, min bror havde hevet ham i ørerne og fik en meget hård forklaring på at det gør man bare ALDRIG ved en hund.. Min pointe er, din hund er (går jeg ud fra) ikke under din opmærksomhed 24 timer i døgnet, han kan have haft en elendig oplevelse med et barn en gang du ikke har set og derfor reagere han som han gør..

Det kan også være at han bare generalt er jaloux på børn grundet den opmærksomhed de general modtager mere end hunden

MEN var det min hund ville jeg se på hvor grelt det egentligt var også ville jeg opsøge en hundetræner der skulle se på min familie og min hund og se hvad de mener.. Fordi gider hunden ikke børn er det altså fair nok at den sige fra, det er en dum måde men hunde er så inteligent at den ved godt, gør jeg dette så kommer jeg væk fra hvor der er børn hvilket er det jeg gerne vil   Jeg har også sagt at jeg ALDRIG skal have en hund der bider, men jeg vil gå igennem ild og vand for mine to elsklinge, men det skal ikke være på bekostning af mine børn

Håber dette gav mening og du ikke føler det som en overrumpling fordi det er det SLET ikke.. Det er fra erfaringer gennem mit job i en hundebutik ...

Anmeld

29. april 2011

Millesmammi

Elmer&Amy skriver:

En hund bider som udgangspunkt aldrig i folk eller efter folk med mindre der er noget galt  Der kan være SÅ mange ting som man som ejer ikke ser, i weekenden var vi til fødselsdag hos min far, min bror på 6 år går ind i stuen og jeg har godt bemærket at deres 6 måneder gamle hvalp lå derinde, pludselig lyder der et hyl fra hunden folk kigger rundt og fortsætter så, men jeg havde godt se hvad der var sket, min bror havde hevet ham i ørerne og fik en meget hård forklaring på at det gør man bare ALDRIG ved en hund.. Min pointe er, din hund er (går jeg ud fra) ikke under din opmærksomhed 24 timer i døgnet, han kan have haft en elendig oplevelse med et barn en gang du ikke har set og derfor reagere han som han gør..

Det kan også være at han bare generalt er jaloux på børn grundet den opmærksomhed de general modtager mere end hunden

MEN var det min hund ville jeg se på hvor grelt det egentligt var også ville jeg opsøge en hundetræner der skulle se på min familie og min hund og se hvad de mener.. Fordi gider hunden ikke børn er det altså fair nok at den sige fra, det er en dum måde men hunde er så inteligent at den ved godt, gør jeg dette så kommer jeg væk fra hvor der er børn hvilket er det jeg gerne vil   Jeg har også sagt at jeg ALDRIG skal have en hund der bider, men jeg vil gå igennem ild og vand for mine to elsklinge, men det skal ikke være på bekostning af mine børn

Håber dette gav mening og du ikke føler det som en overrumpling fordi det er det SLET ikke.. Det er fra erfaringer gennem mit job i en hundebutik ...

tror godt jeg forstod det hele . men det er bare fordi, at det er sket rigtig mange gange ved små børn, både hvor jeg har stået og holdt øje med ham, og det overhovedet ikke gjorde noget! og hvor der er blevet gjort noget, også. og nu står vi i det, at vi har ét lille barn, og venter nummer to, og vil ikke risikere mere nu, så jeg tror selv på at det er bedre at få ham et sted hvor der ingen små børn er, også for hans egen skyld, når han alligevel ikke gider dem.

han har sådan et reb, og her igår gik han SELV hen til min datter med det, for at lege, og så knorrede han af hende, og DET gider jeg bare ikke, for så kan han lade hende være, ligesom hun skal lade ham være engang imellem .

Anmeld

29. april 2011

Carl-Emil's mor

Med de ting du skriver vil jeg helt klart tro at han viser at han vil dominere og at han ikke gider dem.. Vores gamle hund kan også godt opsøge hvalpen og når hvalpen viser interesse fordi den gamle har opsøgt det knurre hun af hende for at sætte hende på plads og vise hun ikke gider hende..

Så jeg er helt enig med dig i at han nok vil få det bedre et sted UDEN børn.. Er en utrolig stor beslutning at tage men alt andet lige, har man først mistet tilliden til sin hund så ved den det med det samme også er det totalt tab-tab situation man står i desværre..

Så var jeg dig ville jeg undersøge om jeg kender nogle ældre hunde mennesker der IKKE har små børn der kunne være interesseret i ham , for alt andet lige så vil det kun være til gavn for jer at blive "skilt" fra hinanden som situationen er nu.. Men er skide hårdt at stå i så du modtager lige et ...

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Millesmammi skriver:

tror godt jeg forstod det hele . men det er bare fordi, at det er sket rigtig mange gange ved små børn, både hvor jeg har stået og holdt øje med ham, og det overhovedet ikke gjorde noget! og hvor der er blevet gjort noget, også. og nu står vi i det, at vi har ét lille barn, og venter nummer to, og vil ikke risikere mere nu, så jeg tror selv på at det er bedre at få ham et sted hvor der ingen små børn er, også for hans egen skyld, når han alligevel ikke gider dem.

han har sådan et reb, og her igår gik han SELV hen til min datter med det, for at lege, og så knorrede han af hende, og DET gider jeg bare ikke, for så kan han lade hende være, ligesom hun skal lade ham være engang imellem .

Og venter nummer 2??

Stort tillykke med det Hvor langt er du henne??

Anmeld

29. april 2011

twinny

jeg ville tage ham til dyrlægen og se om der var noget galt... hvis ikke ville jeg prøve at afsætte ham til et ældre ægtepar med hus og have...

Anmeld

29. april 2011

Millesmammi

Honnie's Wife:) skriver:

Og venter nummer 2??

Stort tillykke med det Hvor langt er du henne??

jo tak, 10 uger (:

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Millesmammi skriver:

jo tak, 10 uger (:

Ej hvor fedt

Er det stadig Jesper, du er sammen med??

Det er jo super længe siden man har set dig i De Unge Mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.