Kan du lave en flot kage til navnefest? Århus og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. april 2011

MamaLook

(inspireret af nylig tråd om lignende)

Vi holder fest for vores søn Søndag d. 19. juni - og vil defor høre, om der er en fra Århus eller omegn, der kan lave en flot kage hertil (selvfølgelig mod betaling).

Festen starter kl. 13.00 d. 19. juni.

Vi kan selv hente i Århus og nær omegn (gerne om formiddagen d. 19. juni)

Mvh. Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

MamaLook

OP!

Anmeld

29. april 2011

MamaLook

Er alle i Århus ligeså dårlige til at lave flotte kager, som jeg er, eller hva'????

Kagen behøver ikke at være overdådigt flot, hvis det er det, der holder jer tilbage?? Og vi skal nok give en god pris

Anmeld

29. april 2011

Mikkelmusen

Nu er det ikke for at være sur, men nu er det jo fredag og mange bruger eftermiddag/aften med familien og hygger når det nu er weekend. Så det kunne måske tænkes at folk ikke har været online eller ikke har haft tid til at svare?

Mvh Christina

Anmeld

29. april 2011

tina76

Jeg ville da gerne hjælpe dig, men bor desværre på sjælland, så håber da, at du finder en, der kan hjælpe dig.

Anmeld

29. april 2011

SHERO

Hvor mange mennesker er det til?

Jeg har sommerferie så har masser af tid, og ikke mange kageprojekter på tapetet.. :-)

Anmeld

29. april 2011

MamaLook

Mikkelmusen skriver:

Nu er det ikke for at være sur, men nu er det jo fredag og mange bruger eftermiddag/aften med familien og hygger når det nu er weekend. Så det kunne måske tænkes at folk ikke har været online eller ikke har haft tid til at svare?

Mvh Christina

Ups ups, det var ikke meningen, det, jeg skrev, skulle opfattes sådan..

Jeg er vel bare lidt kage-ivrig

Anmeld

29. april 2011

MamaLook

tina76 skriver:

Jeg ville da gerne hjælpe dig, men bor desværre på sjælland, så håber da, at du finder en, der kan hjælpe dig.

tak, du' sød

Anmeld

29. april 2011

MamaLook

Tullen85 skriver:

Hvor mange mennesker er det til?

Jeg har sommerferie så har masser af tid, og ikke mange kageprojekter på tapetet.. :-)

Til ca. 20 mennesker

Hvad ville din pris være for så'n en størrelse (afhænger vel også lidt af, hvor meget arbejde, du lægger i den osv, I know..)

Skriv gerne PB, hvis du hellere vil det..

Anmeld

29. april 2011

SHERO

Artiskok skriver:

Til ca. 20 mennesker

Hvad ville din pris være for så'n en størrelse (afhænger vel også lidt af, hvor meget arbejde, du lægger i den osv, I know..)

Skriv gerne PB, hvis du hellere vil det..

Okay, det skulle være til at overkomme... :-)

Jeg tager 400 kr + prisen på indholdet, så kommer an på hvad der skal i mv... Så ca. 600-700 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.