Skal ned og scannes i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2011

vanilla

Puhaa tankerne løber rundt i hovedet lige nu.. Den ene af mine tvillinger havde intet hjerte slag da vi med glæde opdagede der var to.. forsøgte igennem min egen læge og få en scanning lidt sener da jeg i forvejen er risiko feldtet.. Døjer med en del...men sygehuset mente ikke det var nødvendigt og jeg bare måtte vente og se om den var der i slutningen af maj.. så nu har vi valgt privat scaning.. håber sådan de begge to har det godt når jeg skal se dem sener i dag

ps de er tveæggede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Mikkel's mor <3

vanilla skriver:

Puhaa tankerne løber rundt i hovedet lige nu.. Den ene af mine tvillinger havde intet hjerte slag da vi med glæde opdagede der var to.. forsøgte igennem min egen læge og få en scanning lidt sener da jeg i forvejen er risiko feldtet.. Døjer med en del...men sygehuset mente ikke det var nødvendigt og jeg bare måtte vente og se om den var der i slutningen af maj.. så nu har vi valgt privat scaning.. håber sådan de begge to har det godt når jeg skal se dem sener i dag

ps de er tveæggede

for at alt er som det skal være..
og håber på en god update

Anmeld

29. april 2011

Frøken J.

Krydser fingre for, at de begge er ok!!

Anmeld

29. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Håber alt er ok

Anmeld

29. april 2011

Vivian87

Krydser alt hvad der krydses kan!!!!

Anmeld

29. april 2011

maryjane

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

vanilla skriver:

ps de er tveæggede

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Ååååhhhh søde  så meget for de begge har en fin hjertelyd senere i dag, og glæder mig til en positiv update fra dig.

Ved hvor svært det er at have to små spir i maven, men pludselig kun et hjerte der banker.

Sender mine varmeste tanker til dig, og håber du opdaterer så snart I har været til scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.