hovede ned i bækkenet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvordan føles det når baby sætter sig fast i bækkenet?

De sidste par dage har jeg haft nogle ordenlige jag ned i skambenet og skeden. Har nærmest føltes som om at der blev stukket knive i mig. Ligamentsmerterne (som jeg ikke har mærket siden starten) er kommet igen, og idag føles det virkelig ømt i mit underliv. Sådan lidt trykken i lænden og mensagtige smerter.

Er bebse mon ved at sætte sig fast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

A&F

Kigger lige med her, da jeg er begyndt at opleve det samme, er 30+2

Anmeld

29. april 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
A&F skriver:

Kigger lige med her, da jeg er begyndt at opleve det samme, er 30+2

Det er du velkommen til  Håber vi får nogle svar.

Anmeld

29. april 2011

anmaj

jeg er ikke 100% sikker.. men det kunne da godt lyde som om at udgangen er opdaget og måske også lagt sig klar..

jeg havde selv i uge 35+? meget stærke niv i underlivet og kunne ikke gå, men det gik over efter 5 min. tror det var der min gut har vendt sig nedad... men ved ikke noget før jeg skal til JM på onsdag... er nu i uge 37+0.. 2. graviditet

Anmeld

29. april 2011

sommerbarn<3

anmaj skriver:

jeg er ikke 100% sikker.. men det kunne da godt lyde som om at udgangen er opdaget og måske også lagt sig klar..

jeg havde selv i uge 35+? meget stærke niv i underlivet og kunne ikke gå, men det gik over efter 5 min. tror det var der min gut har vendt sig nedad... men ved ikke noget før jeg skal til JM på onsdag... er nu i uge 37+0.. 2. graviditet

Tror det  Det føles også som om det trykker på blæren hele tiden og fylder meget mere i bæknet end før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.