Mænd foretrækker bondiner....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2008

Honningblomst

men vil helst giftes med brunetter... det forklarer sgu en del...-griner-
http://www.bt.dk/article/20081101/underholdning/81031079/
Sjovt...men sandt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

MorCamilla

Hvad er det for noget mærkeligt noget..?? Hmm, blondine eller brunette.. Ja der er forskel, men ligefrem at lave undersøgelser om hvad mænd foretrækker, det er da noget underligt noget.. Eller er det bare mig den er gal med??

Anmeld

1. november 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Hvad er det for noget mærkeligt noget..?? Hmm, blondine eller brunette.. Ja der er forskel, men ligefrem at lave undersøgelser om hvad mænd foretrækker, det er da noget underligt noget.. Eller er det bare mig den er gal med??

Jo, det er meget mystisk...men gu også lidt tankevækkende HVIS det virkelig er sådan at der udfra noget så ligegyldigt som hårfarve, bliver pålagt visse kvaliteter eller mangel på samme...hmm...
Knus Eva..

Anmeld

1. november 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Jo, det er meget mystisk...men gu også lidt tankevækkende HVIS det virkelig er sådan at der udfra noget så ligegyldigt som hårfarve, bliver pålagt visse kvaliteter eller mangel på samme...hmm...
Knus Eva..

Hmm, ja det kan du have ret i, det sætter lige som lidt tingene i perspektiv... Men i bund og grund viser det jo bare HVIS det er rigtigt at nogle mænd ikke har meget at flytte med, når de vælger kæreste / kone ud fra hårfarve....

Anmeld

1. november 2008

twinboys

Og jeg er lykkelig gift blondine...

Anmeld

2. november 2008

Miamaja

var det ikke marilyn monroes der forst sagde dette?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.