3. gang skal være lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Myturn

Jeg har det sidste halve år haft en MA og en gul, og er nu gravid igen 4+2

Jeg har svært ved at tro at jeg får et barn ud af det til januar, pga jeg har mistet 2 gange.

Mine symptomer denne gang er: Rumlen i maven, som bobler og den larmer til tider som om jeg er sulten. Har ikke ondt i maven. Ved min Gul( graviditet udenfor livmoderen) havde jeg også rumlen og uro konstant i maven men det var også i min lænd. Det er det ikke denne gang.

Derudover har jeg små kvalme til tider, og stærk lugtesans, og til tider mælke lotion agtig udflåd.Lidt lige som æl sekret og træthed der bare kommer ligepludselig.

Det jeg vil er at høre om andres erfaringer herinde? Har i også haft rumlen i maven i tidlig graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Myturn

slet ingen der vil svare

Anmeld

30. april 2011

sweet

Make*a*promise skriver:

Jeg har svært ved at tro at jeg får et barn ud af det til januar, pga jeg har mistet 2 gange.

Mine symptomer denne gang er: Rumlen i maven, som bobler og den larmer til tider som om jeg er sulten. Har ikke ondt i maven. Ved min Gul( graviditet udenfor livmoderen) havde jeg også rumlen og uro konstant i maven men det var også i min lænd. Det er det ikke denne gang.

Derudover har jeg små kvalme til tider, og stærk lugtesans, og til tider mælke lotion agtig udflåd.Lidt lige som æl sekret og træthed der bare kommer ligepludselig.

Det jeg vil er at høre om andres erfaringer herinde? Har i også haft rumlen i maven i tidlig graviditet?

ville ønske jeg kunne give dig et svar... har selv tabt 6 gange men der har gået lidt før jeg har haft andre tegn udover ømme babser

Anmeld

30. april 2011

Mia&Allan

Make*a*promise skriver:

Først får du lige en  Jeg har selv tabt to og da vi fik nyheden om at vi igen ventede os, turde jeg jo knap nok tro på det... Men nu har vi en skøn lille prinsesse på 6½mdr  Jeg havde rimelig tidlig i graviditeten denne gang, sådan en summen i maven og jeg havde også ganske meget udflåd.... Men ja, der er nok ikke så meget andet at gøre end at krydse fingre og håbe på det bedste.... Håber det lykkedes denne gang

Anmeld

1. maj 2011

Myturn

Tak for svaret ja håber bette bliver i min mave denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.