Det værste tidspunkt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Stéphanie

Ja så er jeg nu hoppet "let" og elefant ind i uge 33+0 (wuhuuuuu) og hvor er det bare fedt at der ikke er lang tid tilbage. 

Problemet er så bare at jeg nu har fået veer, og har en tømrer der kommer om 10 min. Talk about bad timing?! Nå, men med min forhistorie har sygehuset taget alle de forbehold som de skal i forhold til mig, så da jeg total panikslagen ringede til FG her for 10 min siden, fik jeg at vide at jeg bare kunne lade tømren se på det han skal og så stille og roligt tuller derind. Har fået lungemodnende (staves?) sådan set bare for at være på den sikre side. JM var så sød og sige at der intet var i vejen hvis jeg går hen og føder nu, selvfølgelig vil det være bedst at han bliver inde lidt endnu, men hvis jeg var begyndt at åbne mig så hun ikke noget videre grund til at stoppe det igen, hvis ikke bliver veerne stoppet.

Nå, skulle bare lige af med lidt luft og AAAAAAAAAAAAV  der kom en ve!!!!

og god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

momse22 skriver:

Ja så er jeg nu hoppet "let" og elefant ind i uge 33+0 (wuhuuuuu) og hvor er det bare fedt at der ikke er lang tid tilbage. 

Problemet er så bare at jeg nu har fået veer, og har en tømrer der kommer om 10 min. Talk about bad timing?! Nå, men med min forhistorie har sygehuset taget alle de forbehold som de skal i forhold til mig, så da jeg total panikslagen ringede til FG her for 10 min siden, fik jeg at vide at jeg bare kunne lade tømren se på det han skal og så stille og roligt tuller derind. Har fået lungemodnende (staves?) sådan set bare for at være på den sikre side. JM var så sød og sige at der intet var i vejen hvis jeg går hen og føder nu, selvfølgelig vil det være bedst at han bliver inde lidt endnu, men hvis jeg var begyndt at åbne mig så hun ikke noget videre grund til at stoppe det igen, hvis ikke bliver veerne stoppet.

og god dag

Åh det er da virkelig spændende, om det bliver nu eller senere! 

Anmeld

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

momse22 skriver:

og god dag

hehe... ja så man han smutte igen..... rigtig god dag til dig, hvordan den nu ender med at blive.....

Anmeld

29. april 2011

Stéphanie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det er da virkelig spændende, om det bliver nu eller senere! 

Jeg er også vildt spændt, og hamrende nervøs. Et eller andet sted håber jeg virkelig at jeg er så langt at de ikke stopper det selvom jeg jo godt ved at det vil være bedst at han bliver derinde det sidste stykke tid, men nu vi se hvad der sker!!

Anmeld

29. april 2011

Stéphanie

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe... ja så man han smutte igen..... rigtig god dag til dig, hvordan den nu ender med at blive.....

Hehe, ja der er ikke andet for 

Tak og i lige måde

Anmeld

29. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

momse22 skriver:

Jeg er også vildt spændt, og hamrende nervøs. Et eller andet sted håber jeg virkelig at jeg er så langt at de ikke stopper det selvom jeg jo godt ved at det vil være bedst at han bliver derinde det sidste stykke tid, men nu vi se hvad der sker!!

Kan godt forstå dig .  Held og lykke uanset. 

Anmeld

29. april 2011

Stéphanie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan godt forstå dig .  Held og lykke uanset. 

Tusind tak for det

Anmeld

29. april 2011

Holbæktrunten

Uh hvor spændende! Det skal nok gå pus :0) glæder mig til opdatering...

Anmeld

29. april 2011

Stéphanie

Holbæktrunten skriver:

Uh hvor spændende! Det skal nok gå pus :0) glæder mig til opdatering...

Jaaaaa meget Ja selvfølgelig skal det det, men har godt nok nerverne uden på tøjet lige nu.. Og nu må den sk**e tømre gerne snart komme!

Tager computeren med på FG i tilfælde af at jeg for overskud eller bliver indlagt så der kommer en update rimelig hurtigt regner jeg med

Anmeld

29. april 2011

Holbæktrunten

momse22 skriver:

Jaaaaa meget Ja selvfølgelig skal det det, men har godt nok nerverne uden på tøjet lige nu.. Og nu må den sk**e tømre gerne snart komme!

Tager computeren med på FG i tilfælde af at jeg for overskud eller bliver indlagt så der kommer en update rimelig hurtigt regner jeg med

Super-duper! Krydser alt hvad der krydses kan... Hvis det er, så ring og afbestil tømreren... Havde jeg sgu gjort :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.