De allerførste symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg har næsten lige smidt p-pillerne, og hvis min cyklus er, som den var, da jeg var på p-piller, er jeg en uge over tid nu. Det regner jeg dog ikke med, at den er, men derfor kan jeg jo godt blive lidt nysgerrig på, hvordan I andre har haft det, lige da I var blevet gravide.

Min krop føles anderledes end den plejer - men om det bare er fordi den lige skal vænne sig til at fungere uden p-piller, eller hvad der sker er jeg ikke helt sikker på.

Altså: hvordan føltes de allerførste symptomer hos jer?

Glæder mig til at høre fra jer, Anna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

henh01

Hej Anna

Jeg blev gravid på første ægløsning efter p pille stop, så du skal aldrig sige aldrig Hvis det er en uge siden du skulle have haft din mens så ville jeg helt sikkert tage en test hvis jeg var dig

Anmeld

29. april 2011

katrine7

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg har næsten lige smidt p-pillerne, og hvis min cyklus er, som den var, da jeg var på p-piller, er jeg en uge over tid nu. Det regner jeg dog ikke med, at den er, men derfor kan jeg jo godt blive lidt nysgerrig på, hvordan I andre har haft det, lige da I var blevet gravide.

Min krop føles anderledes end den plejer - men om det bare er fordi den lige skal vænne sig til at fungere uden p-piller, eller hvad der sker er jeg ikke helt sikker på.

Mens lignende smerter, især i ryggen, og ømme bryster. Derfor testede jeg ihvertfald, og den var positiv

Anmeld

29. april 2011

MIWULA

AnnaB. skriver:

Hej.

Aften før jeg testet posetiv følte jeg min livmoder var en svamp da jeg lå og trykkede på den da jeg skulle sove. hehe

Anmeld

29. april 2011

Holbæktrunten

Jeg blev også gravid i første hug efter p-pille stop... Og havde nøjagtig samme tanker som du, bla fordi jeg havde været på pillen i 12 år. Mærkede efter ca 3 uger nogle niv i den ene side, tænkte godt at detkunne være ægløsning, men var meget i tvivl, især fordi jeg jo spejdede efter det famøse fertile udflåd - som jeg aldrig så!? Anyway, jeg testede og testede, fordi jeg var så nysgerrig, og der var intet. Heller ikke mens. Testede først positivt efter ca 50 dage efter sidste (p-pille) mens første dag, og var noget overrasket. Jeg havde jo læst at der kunne gå flere mdr førend man fik ægløsning efter pille stop, og havde som sagt ikke set symptomer på ægløsning. Ømme bryster og kvalme dukkede først op en mdr tis efter positiv test, men havde en mystisk fornemmelse i underlivet der var svær at forklare - tænkte det var kroppen der indstillede sig på normal cyklus og prøvede at få en mens i gang, men nej - min lilledreng var blevet til :0) nu venter vi bare på at det bliver sidst i august, så vi kan få ham at se :0)

Anmeld

29. april 2011

Zilke's Mor <3

ved mig gik der 6 måneder fra p-pille stop til der skete noget, og jeg kunne faktisk ikke mærke jeg var gravid føær jeg var i uge ca. 25 ..

men jeg vidste jo selvfælgelig at jeg var gravid fordi jeg med jævne mellemrum tog en test ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.