Jeg blev også gravid i første hug efter p-pille stop... Og havde nøjagtig samme tanker som du, bla fordi jeg havde været på pillen i 12 år. Mærkede efter ca 3 uger nogle niv i den ene side, tænkte godt at detkunne være ægløsning, men var meget i tvivl, især fordi jeg jo spejdede efter det famøse fertile udflåd - som jeg aldrig så!? Anyway, jeg testede og testede, fordi jeg var så nysgerrig, og der var intet. Heller ikke mens. Testede først positivt efter ca 50 dage efter sidste (p-pille) mens første dag, og var noget overrasket. Jeg havde jo læst at der kunne gå flere mdr førend man fik ægløsning efter pille stop, og havde som sagt ikke set symptomer på ægløsning. Ømme bryster og kvalme dukkede først op en mdr tis efter positiv test, men havde en mystisk fornemmelse i underlivet der var svær at forklare - tænkte det var kroppen der indstillede sig på normal cyklus og prøvede at få en mens i gang, men nej - min lilledreng var blevet til :0) nu venter vi bare på at det bliver sidst i august, så vi kan få ham at se :0)
Anmeld