Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Det er morsdag D 5Maj
Det er morsdag D 5Maj
Det er altid den 2. søndag i maj - og i år er det den 8. maj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Hvor er den sød.. Hvad koster den?
Hvor er den sød.. Hvad koster den?
199
kamtok skriver: Det er altid den 2. søndag i maj - og i år er det den 8. maj
Det var også en tastefejl
Den er fin
Aprilmor11 skriver: Det var også en tastefejl
Ja, det kunne jeg se, efter jeg havde citeret dig Skulle du ikke se og komme i gang med at føde? (Puuuuuster masser af ve-støv i din retning)
hvor er den bare super sød! hvorfor er jeg ikke blevet mor endnu? ih. heh.
Anonym skriver: Er KUN anonym fordi min mor og min svigerinde er herinde SE lige hva jeg har bestilt til svigermor og min mor i dag håber de kan li den http://www.vaiva.dk/shop/mors-dag-halskaede-6304p. html
Er KUN anonym fordi min mor og min svigerinde er herinde SE lige hva jeg har bestilt til svigermor og min mor i dag håber de kan li den http://www.vaiva.dk/shop/mors-dag-halskaede-6304p. html
den overvejede jeg også kraftigt at købe.... men tør ikke efter at have læst om deres kvalitet af smykkerne..
men flot er den! VIRKELIG!
De skal nok blive glade for den
kamtok skriver: Ja, det kunne jeg se, efter jeg havde citeret dig Skulle du ikke se og komme i gang med at føde? (Puuuuuster masser af ve-støv i din retning)
Jeg prøver, men han ikke ud Men bliver sat i gang på tirsdag hvis han ikke kommer ud inden Og tusinde tak for ve-støvet, jeg kan ikke bruge for meget
jeg er bare helt lost hvad jeg skl give hende i år.
sidste år fik hun bogen verdens bedste mor af. Line Baun Danielsen
Aprilmor11 skriver: Jeg prøver, men han ikke ud Men bliver sat i gang på tirsdag hvis han ikke kommer ud inden Og tusinde tak for ve-støvet, jeg kan ikke bruge for meget
'er fingre for at der sker noget inden, og ellers alt held & lykke på tirsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128