har i prøved det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Anonym trådstarter

jeg plejre at bløde ekstrem meget og have mega ondt denne gang har jeg ikke ondt men bløder statig meget men mit ene bryst gør sindsyg nas især brystvorten det stikker i den har i prøved det ??? og gjorde i noget for at lindre det

håber andre har prøved det for jeg har prøved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

jeg plejre at bløde ekstrem meget og have mega ondt denne gang har jeg ikke ondt men bløder statig meget men mit ene bryst gør sindsyg nas især brystvorten det stikker i den har i prøved det ??? og gjorde i noget for at lindre det

håber andre har prøved det for jeg har prøved det

Er du gravid? i så fald hvor langt henne?

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Er du gravid? i så fald hvor langt henne?

det tror jeg da ikke for så har jeg misted barnet for bløder meget

Anmeld

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

det tror jeg da ikke for så har jeg misted barnet for bløder meget

hvis du er gået over tid og bløder meget, kan du sagtens have været gravid uden du har vidst det, det har jeg prøvet 2gange...

evt. ring til lægen hvis du tror det måske er en abort du har...bare for at tjekke alt er ok

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

hvis du er gået over tid og bløder meget, kan du sagtens have været gravid uden du har vidst det, det har jeg prøvet 2gange...

evt. ring til lægen hvis du tror det måske er en abort du har...bare for at tjekke alt er ok

jamen jeg har en ret uregelmæssig mens efter p pille stop for 2½ år siden og denne gang kom den den 26 og sidste måned den 21 så det går da frem af.. men troed jeg var gravid turde bare ikke teste men kan jo regne ud jeg ikke er undre mig bare over mit bryst gør så ondt og stikker

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

ingen som har prøved det ??

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

op

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

eej bliver nervøs når der ikke er andre der har prøved det ?? men min læge har ikke tid før næste onsdag da hun har ferie de tre første dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.