Så så man lige mig lave en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mig med maven

Bambii skriver:

Den er bare super flot..

Det er bare ens værste mareridt når man laver kage at tabe kagen på gulvet og så så kort tid inden den skal serveres..

Men jeg syntes bare at du er sluppet utrolig godt fra det

Tak skal du have... iii bliver helt glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Bambii

Mig med maven skriver:

Tak skal du have... iii bliver helt glad!

Har du også lavet pynten fra ny? eller havde du ikke kommet det på endnu?

Anmeld

29. april 2011

AnnePedersen

synes den er skide flot. et lille fif til at hvordan man laver overfladen mere jævn. når du skærer dine bunde ud så brug den nederste som det øverste lag i kagen for den er jo altid flad og jævn da den bager nedad i ovnen.

ja hvis du kan forestille dig hvad jeg mener

Anmeld

29. april 2011

Dot D

Mig med maven skriver:

Wooow Tak... Jeg kunne godt tænke mig at hjørnerne blev lidt skarpere, og at selve kagen blev mere plan, men kan sku ikke få den til det? Nogle fif?

Du skal bare være ekstra omhyggelig med  din opsmøring, måske gøre det af flere gange, og kagen skal på køl imellem hver gang, så har du større mulighed for at få den helt plan. Det kan godt være svært at lave skarpe kanter kun med en opsmøring. Ellers er det bare at lave nogle flere kager, så ligger det i håndleddet efterhånden

Anmeld

2. maj 2011

Mig med maven

AnnePedersen skriver:

synes den er skide flot. et lille fif til at hvordan man laver overfladen mere jævn. når du skærer dine bunde ud så brug den nederste som det øverste lag i kagen for den er jo altid flad og jævn da den bager nedad i ovnen.

ja hvis du kan forestille dig hvad jeg mener

AHA.. Selvfølgelig.... Det må jeg huske. Tak for tippet!

Anmeld

2. maj 2011

Mig med maven

Dot D skriver:

Du skal bare være ekstra omhyggelig med  din opsmøring, måske gøre det af flere gange, og kagen skal på køl imellem hver gang, så har du større mulighed for at få den helt plan. Det kan godt være svært at lave skarpe kanter kun med en opsmøring. Ellers er det bare at lave nogle flere kager, så ligger det i håndleddet efterhånden

Det må jeg huske. Og så må jeg bare øve noget mere... For øvelse gør forhåbentlig mester...

Tak for tippet!

Anmeld

2. maj 2011

Dot D

Mig med maven skriver:

Det må jeg huske. Og så må jeg bare øve noget mere... For øvelse gør forhåbentlig mester...

Tak for tippet!

Velbekomme... Ja, det gør det nemlig, så glæder mig til at se flere kager fra dig

Anmeld

2. maj 2011

Englebassen82

Super flot kage.

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

waaaaaaaaaaaaaauuuw den er flot

Anmeld

3. maj 2011

Mig med maven

Tak skal i have. Jeg synes den blev ok, der var dog nogle ting jeg vil prøve at gøre bedre næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.