Nu fik jeg at vide igår at jeg nok ikke vil komme til at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Mira0911

Mærke lillepigen så meget, fordi moderkagen ligger foran og langt nede, så det vil mindske sparkene fra hende en lille månedstid... 

Inden jeg skulle til den scanning igår, har jeg da mærket hver dag, men ikke så tydeligt.. Kun hvis jeg var tvunget til at løfte Julie, så fik jeg et los, hvis jeg skulle strække mig efter en kontakt, fik jeg et los.. Så det kunne mærkes... 

Jeg løfter sjældent Julie, jeg får smerter når jeg gør... 

Men efter vi har været til scanningen igår, kan jeg da lige love for at jeg kan mærke hende ret tydeligt, hun losser til mig og danser rundt derinde... 

Så det undre mig lidt at jeg kan mærke hende, når jordemoderen sagde igår at moderkagen ligger foran og langt nede... 

Andre der har oplevet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

2721

Jeg fik det samme at vide. Men jeg mærkede da min søn flere fange dagligt, dog kunne farmand ikke mærke dem

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

Puslingen skriver:

Jeg fik det samme at vide. Men jeg mærkede da min søn flere fange dagligt, dog kunne farmand ikke mærke dem

Her kan farmand så godt mærke den lille, hvis han har hånden på maven længe nok... 

Anmeld

28. april 2011

norenberg

fik også det samme at vide ved min forrige graviditet og jeg mærkede fint spark som første gang....enda så man kunne se sparkene uden på maven...

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

norenberg skriver:

fik også det samme at vide ved min forrige graviditet og jeg mærkede fint spark som første gang....enda så man kunne se sparkene uden på maven...

Hvis jeg lure længe nok på maven, kan jeg også godt se det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.