Avv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Sabina

Ihh av for den da

Piger jeg har brug for nogle råd om hvad jeg kan gøre.

Jeg er gravid i uge 30+4 og har simpelthen så ondt i ryggen, at jeg næsten græder mig selv i søvne. Vågner flere gange om natten fordi det simpelthen går så ondt i hele ryggen. Og ikke nok med det er lille manden begyndt at presse op i mine ribben(tror jeg) har en slags trykken for brystet hele tiden, og har svært ved at trække vejret.

Ved godt det er ret normalt, men jeg kan simeplthen ikke holde til det mere. Jeg svømmer og cykler, men synes ikke det hjælper.

Har i nogle råd til hvad jeg eventuelt kunne gøre. Der er jo stadig 9 uger til at han kommer til verden. Men synes bare det er et helved at være gravid  Har slet ikke nydt det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

mor til 2 skønne piger .

har du prøvet en varmepude ?
jeg har bækkenløsning og det tager toppen for mig

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Ihh av for den da

Piger jeg har brug for nogle råd om hvad jeg kan gøre.

Jeg er gravid i uge 30+4 og har simpelthen så ondt i ryggen, at jeg næsten græder mig selv i søvne. Vågner flere gange om natten fordi det simpelthen går så ondt i hele ryggen. Og ikke nok med det er lille manden begyndt at presse op i mine ribben(tror jeg) har en slags trykken for brystet hele tiden, og har svært ved at trække vejret.

Ved godt det er ret normalt, men jeg kan simeplthen ikke holde til det mere. Jeg svømmer og cykler, men synes ikke det hjælper.

Har i nogle råd til hvad jeg eventuelt kunne gøre. Der er jo stadig 9 uger til at han kommer til verden. Men synes bare det er et helved at være gravid  Har slet ikke nydt det .

Hvornår er du sidst blevet tjekket af lægen?

For hvis du ikke er blevet det for nyligt, at synes jeg du skal se at komme afsted og få et grundigt tjek og så snakke med ham om hvordan du har det.
Og så også bede om at komme til fys, så du kan få nogle øvelser, som du kan bruge til afspænding.
Måske skulle du begynde at drosle lidt ned på al den svømning og cykling, og nøjes med afspænding i stedet.
og snak så med lægen om lidt smertestillende til natten, så du kan få lidt ro.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Sabina

SussieThyssen skriver:

Hvornår er du sidst blevet tjekket af lægen?

For hvis du ikke er blevet det for nyligt, at synes jeg du skal se at komme afsted og få et grundigt tjek og så snakke med ham om hvordan du har det.
Og så også bede om at komme til fys, så du kan få nogle øvelser, som du kan bruge til afspænding.
Måske skulle du begynde at drosle lidt ned på al den svømning og cykling, og nøjes med afspænding i stedet.
og snak så med lægen om lidt smertestillende til natten, så du kan få lidt ro.

Kærligst
Sussie

Var hos JDM for to uger siden. Og var hos egen læge for en måned siden. Jeg tror også jeg tager ned og snakker med lægen imorgen. Noget burde de jo kunne gøre for mig.

Har bare fået afvide at det hjælper på ryg hvis man svømmer og cykler (Sagde min JDM)

Men tak for dit hurtige svar.

Anmeld

28. april 2011

th

Hej.

Jeg har haft problemer med ryggen pga. en arbejdsulykke og fået stærke smertepiller de dage det var værst inden jeg blev gravid. Men disse piller har jeg ikke måtte spise, så nu bruger jeg varmecream om aften inden jeg skal sove, de dag hvor det er værst.

Håber det hjælper...

Jeg er selv i uge 31, så der er ikke så langt endnu

Anmeld

28. april 2011

Sabina

ønskebebsi skriver:

har du prøvet en varmepude ?
jeg har bækkenløsning og det tager toppen for mig

Nej det har jeg ikke. Men kunne være jeg skulle købe sådan en imorgen efter min tur hos lægen .

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Var hos JDM for to uger siden. Og var hos egen læge for en måned siden. Jeg tror også jeg tager ned og snakker med lægen imorgen. Noget burde de jo kunne gøre for mig.

Har bare fået afvide at det hjælper på ryg hvis man svømmer og cykler (Sagde min JDM)

Men tak for dit hurtige svar.

Ikke altid...jeg vil nærmere tro at det er en fys du skal have fordi hun kan arbejde med din holdning, som der helt sikkert er problemet, og så kan svømning og cykling godt gøre det værre.
Held og lykke med det....kommer du med en update?

Anmeld

28. april 2011

Kindfed

Det med vejrtrækningen kunne godt få det til at lyde som facetsyndrom, hvor nogle ryghvirvler sætter sig fast, så der kommer en nerve i klemme og musklerne spænder op fra ryggen og om mod maven, under brystet. Det kan være det, der hæmmer vejrtrækningen. Det gør djævelsk ondt! Snak med din læge. Jeg fik det under min graviditet, fysioterapi kan hjælpe.

Anmeld

28. april 2011

Sabina

SussieThyssen skriver:

Ikke altid...jeg vil nærmere tro at det er en fys du skal have fordi hun kan arbejde med din holdning, som der helt sikkert er problemet, og så kan svømning og cykling godt gøre det værre.
Held og lykke med det....kommer du med en update?

Jep skal nok lige komme med en opdatering .

Håber bare lægen kan hjælpe mig videre ihvertfald, for jeg har det virkelig forfærdeligt øv

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Jep skal nok lige komme med en opdatering .

Håber bare lægen kan hjælpe mig videre ihvertfald, for jeg har det virkelig forfærdeligt øv

Stakkels dig..ja det er slemt.
jeg har jo selv kæmpet med bækkenløsning, så jeg ved hvad det vil sige at have så ondt at man næsten ikke kan sove og slappe af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.