Så er legehuset færdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

jydeinden

sikke et dejligt hus... det skal nok blive flittigt benyttet tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mi

Hold da op hvor er det flot. Vores legehus er et virvar af skovle, sand og stole

Anmeld

28. april 2011

Phoenix

Virkeligt yndigt

Anmeld

28. april 2011

Dot D

Hvor er det blevet flot Bare du lige har i tankerne, at sådan ser det nok ikke ud, når alle børnene er gået hjem Vores startede også sådan ud (CA) men når først der kommer sand i gryderne til komfuret, og ungerne har fundet en vandpyt, så ser det knap så pænt ud. MEN børnene har hygget sig, hi hi... Vi har endda fået malet væggene indeni..... MED MUDDER

Anmeld

28. april 2011

Maise86

Dot D skriver:

Hvor er det blevet flot Bare du lige har i tankerne, at sådan ser det nok ikke ud, når alle børnene er gået hjem Vores startede også sådan ud (CA) men når først der kommer sand i gryderne til komfuret, og ungerne har fundet en vandpyt, så ser det knap så pænt ud. MEN børnene har hygget sig, hi hi... Vi har endda fået malet væggene indeni..... MED MUDDER

Ha ha ja tænker også at der er godt at få det foreviget på billeder nu her inden de rigtig tager det i brug

Anmeld

28. april 2011

Maise86

Phoenix skriver:

Virkeligt yndigt

Mange tak

Anmeld

28. april 2011

frkrbj

EJJJ hvor er det lækkert Hun flytter da snart hjemmefra Glæder mig til at se det live

Anmeld

28. april 2011

Maise86

Mi skriver:

Hold da op hvor er det flot. Vores legehus er et virvar af skovle, sand og stole

Bliver vores nok også en dag

Anmeld

28. april 2011

Maise86

frkrbj skriver:

EJJJ hvor er det lækkert Hun flytter da snart hjemmefra Glæder mig til at se det live

Tak søde  Tænker at vi skal være ude søndag hvis vejret tillader det

Anmeld

28. april 2011

Naaiijj, hvor er det bare super yndigt!!  Det kommer hun da til at elske!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.