Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sikke et dejligt hus... det skal nok blive flittigt benyttet tror jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op hvor er det flot. Vores legehus er et virvar af skovle, sand og stole
Virkeligt yndigt
Hvor er det blevet flot Bare du lige har i tankerne, at sådan ser det nok ikke ud, når alle børnene er gået hjem Vores startede også sådan ud (CA) men når først der kommer sand i gryderne til komfuret, og ungerne har fundet en vandpyt, så ser det knap så pænt ud. MEN børnene har hygget sig, hi hi... Vi har endda fået malet væggene indeni..... MED MUDDER
Dot D skriver: Hvor er det blevet flot Bare du lige har i tankerne, at sådan ser det nok ikke ud, når alle børnene er gået hjem Vores startede også sådan ud (CA) men når først der kommer sand i gryderne til komfuret, og ungerne har fundet en vandpyt, så ser det knap så pænt ud. MEN børnene har hygget sig, hi hi... Vi har endda fået malet væggene indeni..... MED MUDDER
Ha ha ja tænker også at der er godt at få det foreviget på billeder nu her inden de rigtig tager det i brug
Phoenix skriver: Virkeligt yndigt
Mange tak
EJJJ hvor er det lækkert Hun flytter da snart hjemmefra Glæder mig til at se det live
Mi skriver: Hold da op hvor er det flot. Vores legehus er et virvar af skovle, sand og stole
Bliver vores nok også en dag
frkrbj skriver: EJJJ hvor er det lækkert Hun flytter da snart hjemmefra Glæder mig til at se det live
Tak søde Tænker at vi skal være ude søndag hvis vejret tillader det
Naaiijj, hvor er det bare super yndigt!! Det kommer hun da til at elske!
Stine og Lisa.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128