Mors dags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Lullaby

Ja hvad giver I jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Angelspot

Lullaby skriver:

Ja hvad giver I jeres??

Sidste år fik min mor en lækker creme som hun havde ønsket sig og snakket om længe. I år tror jeg hun får et gavekort på en lækker thekurv man kan få i den lokale vinhandel, så kan hun selv gå ned og vælge lige præci det hun har lyst til Forrige år fik hun den klassiske buket blomster, man kan ikke altid være kreativ, heh

Anmeld

28. april 2011

SkrukUngKvinde

Min mor får en buket blomster fra interflora og en luksus fodbehandling 

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

Lullaby skriver:

Ja hvad giver I jeres??

Min mor får en prut at pille i....

(har ingen kontakt til hende..... )

Men min mands mor får en flot buket blomster regner jeg med

Anmeld

28. april 2011

sarahb

jeg ved det faktisk slet ikke endnu, men måske en billet til en musical her til sommer sammen me mig, det ved jeg hun vil elske.

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

Lullaby skriver:

Ja hvad giver I jeres??

Min mor får ingenting... Har ikke noget forhold til hende og snakker sjældent med hende... Det er grundet barndommen... samt tvangsfjernelse som lettede på det hele... 

Anmeld

28. april 2011

Mikkel's mor <3

Regner med at min mor og jeg skal ind og have lavet en tatovering sammen, hun mener bare ikke at hun har penge til det nu her, så jeg giver hende den..

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

Min mor er den bedste og i år ska hun ha en ordentlig gave, da hun for det første har hjulpen os meget med pasning af Lauge under Hjaltes indlæggelser, altid glad og ringer / kigger forbi blot for at se hva hendes datter og børnebørn laver, også er hun jo verdens bedste mor.

MEN hva ska gaven li være..... Bob bob..... Jeg gav hende og far en omgang massage da de havde haft Lauge under Hjaltes sidste indlæggelse, så hvis der er andre der har gode ideer, modtages de med kyshånd

Anmeld

28. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmm hvad dag er det nu igen det er ?

tænker lidt at hvis det er i næste måned så er planen at tage op og have en hel dags babyshopping med min plejemor bare hende mig og manden.. hun glæder sig allerede til vi kommer da vi har snakket om det.. men hvis nu det kunne falde sammen med mors dag ville det da være super.. så ville jeg nok lige svinge forbi et sted efter blomster eller noget andet hyggeligt på vejen...

(ikke kage da hun altid selv sørger for der er mindst 3 slags kage på bordet når vi besøger bl.a. hendes gode æblekage...)

Anmeld

28. april 2011

kiwifrugten

Min mor får en lidt større gave i år, en Verner Phanton lampe

sidste år fik hun helkropsmassage og blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.