ups kunne ikke lade være....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2008

twinboys

Kunne ikke lade være med at købe 2 af de fede flyverdragter til drengene....

Sæsonens bedste flyverdragt fra Molo, mange tekniske detaljer, højeste vandtæthed og højeste åndbarhed.....
super fed til både drenge og piger:-) sidder perfekt...Bemærk at dragten er supersej til de større børn også da den har et sejt teknisk look.

Og så med fede molo huer til....

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

Marie;-)

Har dine drenge altid ens tøj? Eller er det bare på billederne..

Jeg har også to drenge - ikke tvillinger, men en på 4½ og en på 2 år. Når jeg ser noget fedt har jeg selv ofte svært ved ikke at købe det til dem begge to... Men gider alligevel ikke at de skal være ens altid...

Marie

Anmeld

1. november 2008

A.

twinboys skriver:

Kunne ikke lade være med at købe 2 af de fede flyverdragter til drengene....

Sæsonens bedste flyverdragt fra Molo, mange tekniske detaljer, højeste vandtæthed og højeste åndbarhed.....
super fed til både drenge og piger:-) sidder perfekt...Bemærk at dragten er supersej til de større børn også da den har et sejt teknisk look.

Og så med fede molo huer til....

Majbritt

må vi se billede

Anmeld

1. november 2008

twinboys

Marie;-) skriver:

Har dine drenge altid ens tøj? Eller er det bare på billederne..

Jeg har også to drenge - ikke tvillinger, men en på 4½ og en på 2 år. Når jeg ser noget fedt har jeg selv ofte svært ved ikke at købe det til dem begge to... Men gider alligevel ikke at de skal være ens altid...

Marie

Drengene vælger selv hvad de vil have og de vælger som regel altid det samme... De har åbenbart samme gode smag...

Majbritt

Anmeld

1. november 2008

twinboys

agnieszka skriver:

må vi se billede

Selvfølgelig men skal lige have det hjem først... Så i næste uge skal jeg nok sætte det på...

Majbritt

Anmeld

2. november 2008

twinboys

Juuuuhuuuu nu kommer drengenes flyverdragter snart... Postmand Per må gerne komme med dem imogen...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.