Er jeg den eneste...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Findusinde

Vi har lige en vældig diskution herhjemme omkring SU datoen... Jeg mener at den overholder man! hvorimod ham herhjemme er sådan lidt la la omkring det... Sagen er den at vi har SU den 1 maj... Og vi mangler RIGTIG mange stadigvæk at høre fra...

Arg... Er det bare mig der mener at det er ganske almindelig god opdragelse at overholde en SU dato??

God aften piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

wamse

selvfølgelig overholder man da sådan en dato, for den er jo sat af en grund. Så bakker dig op

Anmeld

28. april 2011

Dot D

Jeg synes, at man skal svare inden datoen, men oplever rigtig tit at folk, der skal med "glemmer" at sige det, hvor dem, der ikke skal med ofte er hurtigere til at give svar....

Anmeld

28. april 2011

Worldwide

Findusinde skriver:

Vi har lige en vældig diskution herhjemme omkring SU datoen... Jeg mener at den overholder man! hvorimod ham herhjemme er sådan lidt la la omkring det... Sagen er den at vi har SU den 1 maj... Og vi mangler RIGTIG mange stadigvæk at høre fra...

Arg... Er det bare mig der mener at det er ganske almindelig god opdragelse at overholde en SU dato??

God aften piger!

Vi har det sådan at hvis man ikke svare tilbage på SU dagen som det seneste, jamen så bliver man skrevet på afbuds sedlen Og hvis man så dukker op, ja, så er det ærgerligt hvis der ikke er mad nok osv til dem der ikke kan finde ud af at melde tilbage..

Så ja, jeg synes det er meget vigtigt at overholde den.. Specielt hvis der skal bestille mad eller betales en kuvert pris

Anmeld

28. april 2011

DianaM

Vi har altid sat SU-datoen nogle dage før end nødvendigt, da der ALTID er nogle som er for sent på den og det gælder alting, både tilmeldinger til fester og konkurrencer mm.

Så jo, egentlig bør man overholde den, men jeg har da fundet ud af at det gør man ik, langt fra....

Anmeld

28. april 2011

Findusinde

wamse skriver:

selvfølgelig overholder man da sådan en dato, for den er jo sat af en grund. Så bakker dig op

Ja det mener jeg jo også... Men han siger hehjemme.. "Jamen det er jo ikke fordi at de så ikke kommer med fordi de ikke overholder datoen.."

Neeej det er jo ikke det jeg mener!! Men det kan da være meget fedt at vide om vi skal bestille mad til 50 eller til 30....

Anmeld

28. april 2011

Findusinde

Mileva skriver:

Vi har det sådan at hvis man ikke svare tilbage på SU dagen som det seneste, jamen så bliver man skrevet på afbuds sedlen Og hvis man så dukker op, ja, så er det ærgerligt hvis der ikke er mad nok osv til dem der ikke kan finde ud af at melde tilbage..

Så ja, jeg synes det er meget vigtigt at overholde den.. Specielt hvis der skal bestille mad eller betales en kuvert pris

Kan sagtens forstå dig at i gør det på den måde.. Men jeg tror desværre ikke jeg har is i maven nok til det, og bestiller sikkert mad til dem alligevel...

Anmeld

28. april 2011

Worldwide

Findusinde skriver:

Kan sagtens forstå dig at i gør det på den måde.. Men jeg tror desværre ikke jeg har is i maven nok til det, og bestiller sikkert mad til dem alligevel...

Hehe, vi har det bare sådan, vi gider ikke spilde penge på det hvis de så alligevel ikke kommer.. Selvfølgelig er der altid mad nok, men jeg synes bare ikke det er fair man skal punge ud på folk som ikke kan finde ud af at give svar

Ellers kan man jo ligeså godt kalde sin fest for åben hus

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

Nej det skal man sgu overholde ellers kan man jo ikke holde styr på hvem der gider at komme. Jeg måtte ringe op til to familiemedlemmer til min datters barnedåb og jeg var skide sur over det. Jeg synes det er så for dårligt at man ikke svarer. Det er sgu da det mindste man kan gøre når man bliver inviteret til en fest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.